جدول ارزش غذایی گیلاس کالری گیلاس

کالری و جدول ارزش غذایی گیلاس

یکی از محبوب ترین میوه های فصل تابستان گیلاس می باشد. در این مطلب جدول ارزش غذایی گیلاس و همچنین کالری گیلاس را به طور کامل برای شما تهیه کرده ایم. هرچند این میوه زیبا و خوش طعم نسبتا کم کالری است اما برای افرادی که دارای رژیم غذایی هستند یا کالری روزانه خود را به طور دقیق محاسبه می کنند، می تواند اهمیت فراوانی داشته باشد.

مصرف میوه و سبزیجات همیشه توصیه می شود اما باید بتوانید از این طریق تمام مواد غذایی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید. از این رو باید از میزان مواد موجود در میوه و سبزیجات مختلف آگاه باشید و بر اساس نیاز روزانه بدن خود از آن ها استفاده نمایید. با این روش هرگز دچار کمبود ویتامین ها و مواد ضروری بدنتان نخواهید شد.

در ادامه می توانید جدول ارزش غذایی گیلاس و کالری گیلاس را در واحد اندازه گیری صد گرم مطالعه کنید. تقریبا حقایق تغذیه ای تمام موارد غذایی را در واحد صد گرم بیان می کنند تا محاسبه آن برای مصرف روزانه راحت باشد. شما می توانید مقدار مصرف خود را با توجه به اندازه های زیر، به طور دقیق اندازه گیری نمایید. با گومگ همراه باشید.

لطفا توجه داشته باشید در مواردی که به صورت درصدی بیان شده اند، در واقع به صورت درصد ارزش روزانه نوشته شده اند. اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید این مطلب را مطالعه کنید: درصد ارزش روزانه به چه معناست؟

جدول ارزش غذایی گیلاس در ۱۰۰ گرم

کالری گیلاس:۵۰
کل چربی:۰.۳ گرم
چربی اشباع:۰.۱ گرم
چربی چند غیر اشباع:۰.۱ گرم
چربی تک غیر اشباع:۰.۱ گرم
کلسترول:۰ میلی گرم
سدیم:۳ میلی گرم
پتاسیم:۱۷۳ میلی گرم
کل کربوهیدرات:۱۲ گرم
فیبر غذایی:۱.۶ گرم
قند:۸ گرم
پروتئین:۱ گرم
ویتامین آ:۲۵٪
کلسیم:۱٪
ویتامین دی:۰٪
ویتامین ب۱۲:۰٪
ویتامین ث:۱۶٪
آهن:۱٪
ویتامین ب۶:۰٪
منیزیم:۲٪
نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.