پنل اس ام اس مخابرات

پنل اس ام اس مخابرات

نماینده رسمی مخابرات ، سامانه پیامکی مخابرات ، پنل پیامک مخابرات و… اگر گوگل ترند را نگاه کنیم همه مشتاق تهیه پنل اس ام اس مخابرات هستند ، ما در این مقاله قصد معرفی سامانه پیامک مخابرات را داریم.

نکاتی درباره سامانه پیام کوتاه مخابرات

این روز ها با توجه به اعتبار فوق العاده بالای سامانه پیامک مخابرات ، سامانه های تازه کار با استفاده نام تجاری مخابرات در حال کلاه برادی از مردم هستند ، به چه صورت ؟ در ادامه خواهید فهمید.

  • سامانه پیامک هایی که وجود سامانه پیامک مخابرات را تکذیب میکنند ( مخابرات اصلا وجود نداره ) جهت فروش محصولات خود این سامانه معتبر کشوری رو تخریب میکنند و در انتها محصولات خود را پیشنهاد میدهند که نوعی کلاهبرادی هست و با زبان چرب شما رو قانع میکنند که ما خوبیم.
  • سامانه پیامک هایی که با نام مخابرات تبلیغات میکنند درصورتی که هیچ ارتباطی با مخابرات ندارد و این کار باعث ایجاد ابهام در بین مردم میشود و در نهایت با ترفند های بازاریابی محصولات خودشون رو به فروش میزارن.
  • قدمت فعالیت سامانه پیامک مخابرات به اندازه فعالیت نیمی از سامانه پیامک های کشور هست ! پس مراقب باشید.
  • سامانه پیامک مخابرات هیچ نماینده که با این نام فعالیت کند ندارد و نخواهد داشت.
  • نام تجاری سامانه پیامک مخابرات از سال ۱۳۹۲ در اختیار شرکت رادکام میباشد و استفاده از ان پیگرد قانونی دارد.

سامانه پیامک مخابرات همان شرکت مخابرات ایران هست ؟

سامانه پیامک مخابرات و شرکت مخابرات ایران هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. زیرا مخابرات ایران خدمات دیگری دارد و سامانه پیامک مخابرات خدمات دیگری.

آدرس رسمی سامانه پیامک مخابرات : sms.mokhaberat.net

آدرس رسمی سامانه پیامک مخابرات ایران : sms.tci.ir

این دو سامانه هیچگونه ارتباطی با یک دیگر ندارند و خدمات متفاوتی دارند.

پیامک های جعلی قرعه کشی و بن تخفیف

این روز ها کلاهبرداری های پیامکی بسیاری صورت میگیرد. باید توجه کنید که سامانه پیامک مخابرات و شرکت مخابرات ایران ( توابع آن ) هچگونه قرعه کشی پیامکی ندارند ، این پیامک ها کار سامانه پیامک های نامعتبر هست.

سخن آخر

شما میتوناید از مقاله های پیامک سفید و نمایندگی پنل اس ام اس نیز دیدن فرمایید.

در انتها حرف ما به شما این است که سامانه پیامک مخابرات فقط و فقط با آدرس تارنما mokhaberat.net میباشد ، پس مراقب سامانه های نامعتبر باشید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.