جدیدترین فرصت‌های شغلی استخدام مترجم در تهران و شهرستان‌ها

جدیدترین فرصت‌های شغلی استخدام مترجم در تهران و شهرستان‌ها

استخدام مترجم زبان خصوصا زبان انگلیسی در ایران با بازار کار بسیار خوبی روبرو است. مترجمان می‌توانند در حوزه‌های مختلفی از جمله ترجمه کتاب و ترجمه مقاله با دانشگاه‌ها و موسسات انتشاراتی همکاری کرده و یا به عنوان مترجم همزمان در جلسات و کنفرانس‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند. از مزیت‌های این شغل، انعطاف‌پذیری آن در نوع همکاری است. استخدام مترجم انگلیسی و سایر زبان‌ها هم به صورت قرارداد تمام وقت و هم به صورت پروژه‌ای و دورکاری صورت می‌گیرد. در این مطلب به معرفی تعدادی از جدیدترین فرصت‌های جذب مترجم در شرکت‌ها و موسسات تهران و سایر شهرها می‌پردازیم. 

استخدام مترجم زبان انگلیسی در اسکای گیت

شرکت اسکای گیت قائم شهر به دنبال استخدام مترجم و توسعه دهنده محتوای آموزشی برای زبان انگلیسی است. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. از شرایط استخدامی آن می‌توان به داشتن حداقل 1 سال سابقه شغلی مرتبط، سطح زبان انگلیسی پیشرفته، داشتن حداقل مدرک کارشناسی (یا معادل آن) در رشته آموزش زبان انگلیسی یا مترجمی زبان انگلیسی، تسلط به کار با کامپیوتر، تسلط متوسط ​​به اینترنت، داشتن تجربه در توسعه محتوای آموزشی یا برنامه درسی، توانایی مدیریت افراد و پروژه‌ها و تسلط به مفاهیم تولید محتوا اشاره کرد. 

استخدام مترجم و مدیر وبسایت در مجموعه خبری تحولات جهان اسلام

مجموعه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در زمینه خبررسانی در حوزه محور مقاومت و نبردهای منطقه به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، کردی و آذری فعالیت دارد. این مجموعه به دنبال استخدام مترجم و مدیر وبسایت آقا با 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه در شهر تهران است. حقوق پرداختی این موقعیت شغلی بین 10 تا 12 میلیون تومان است. 

استخدام مترجم انگلیسی در شرکت بیردانه کمال

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی استخدام مترجم در تهران، مربوط به شرکت بیردانه کمال است. بیردانه کمال یک شرکت بازگانی معتبر در زمینه واردات کالاهای اساسی (مواد غذایی) بوده و برای این موقعیت شغلی به دنبال فردی با حداقل 3 سال سابقه شغلی مشابه است. این فرصت شغلی مخصوص آقایان است و از شرایط استخدامی آن می‌توان به داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی، حداکثر سن 40 سال، تسلط به زبان انگلیسی حداقل معادل IELTS 7.0، تسلط کامل به مکالمه و مکاتبه رسمی و بازرگانی به زبان انگلیسی، آشنایی با مسائل بازرگانی خارجی و عدم اشتغال به تحصیل اشاره کرد. 

استخدام مترجم کتاب در موسسه انتشاراتی میلکان

نشر میلکان همواره به دنبال جذب مترجمان ماهر در حوزه‌های مختلف (ادبیات داستانی، مدیریت، کسب‌وکار، روانشناسی، توسعه فردی، فلسفه، تاریخ، هنر، سیاست، ورزش و کودک) است. افرادی که دارای مدرک رشته مترجمی زبان هستند در اولویت استخدامی این انتشارات قرار دارند. برای استخدام در این انتشارات می‌توانید فرم استخدام در سایت رسمی آن را پر کرده و ارسال کنید تا پس از بررسی با شما تماس گرفته شود. 

استخدام مترجم زبان انگلیسی در ترنسلیت یار

شرکت ترنسلیت یار چند نفر نیروی مترجم زبان انگلیسی به صورت قراردادی و پروژه‌ای استخدام می‌کند. این شرکت در تهران واقع شده است، اما مترجمان واجد شرایط از سراسر کشور می‌توانند به صورت دورکار در این موقعیت شغلی استخدام شوند. ترنسلیت یار یک وبسایت ارائه دهنده خدمات ترجمه فوری و آنلاین انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و دیگر زبان‌ها (عربی به فارسی، استانبولی به فارسی و…) است. 

استخدام مترجم در موسسه ایران تایپیست

شرکت ایده پردازان کارآفرین آریا (ایران تایپیست) برای تکمیل کادر خود، از سراسر کشور مترجم دورکار استخدام می‌نماید. داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف یا کارشناسی زبان انگلیسی و سابقه کار مرتبط از شروط استخدامی این موقعیت شغلی برای خانم‌ها و آقایان است. برای استخدام در این موقعیت شغلی، ابتدا باید درخواست استخدام را در سایت ایران تایپیست تکمیل نموده و یک آزمون آنلاین ترجمه را در سایت بگذرانید. 

استخدام مترجم انگلیسی خانم در دفتر ترجمه رسمی ملل

دفتر ترجمه رسمی ملل جهت تکمیل کادر خود در شهر شیراز از متقاضیان واجد شرایط در موقعیت شغلی مترجم زبان انگلیسی دعوت به همکاری می‌کند. این موقعیت شغلی مخصوص خانم‌ها بوده و به صورت تمام وقت است. داشتن سطح زبان بالاتر از متوسط و حداقل یک سال سابقه شغلی مشابه از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند. 

استخدام مترجم انگلیسی و ویراستار در گروه فنی و تحقیقاتی عمران پژوهش

شرکت عمران پژوهش در تهران، در موقعیت شغلی مترجم انگلیسی و ویراستار حوزه فنی و مهندسی به صورت دورکار استخدام می‌کند. این موقعیت شغلی محدودیت جنسیتی نداشته و خانم‌ها و آقایان واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را برای این فرصت شغلی ارسال کنند. مدرک و سابقه تحصیلی برای استخدام در این موقعیت شغلی اهمیتی نداشته و شرط مهم میزان تسلط شما به زبان انگلیسی در موضوعات فنی و مهندسی است. 

استخدام مترجم در موسسه پویندگان توسعه فناوری و نوآوری ایرانیان

یکی دیگر از فرصت‌های جدید استخدامی در حوزه ترجمه، استخدام مترجم و تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی در موسسه پویندگان توسعه فناوری و نوآوری ایرانیان در شهر تهران است. این موقعیت شغلی به صورت حضوری و تمام وقت و مختص خانم‌ها است. استخدام نیروی ترجمه و محتوا در این موسسه در جهت تدوین گزارشات مطالعاتی در حوزه‌های گوناگون فناوری، بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه علم و فناوری در سایر کشورها به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد.

از شروط استخدامی این فرصت شغلی می‌توان به داشتن حداقل 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سطح زبان انگلیسی پیشرفته، آشنایی با نرم افزارهای کاربردی آفیس، تسلط به تایپ فارسی و انگلیسی، توانایی در ساختاربندی و تنظیم منسجم و روان گزارشات و حداکثر سن 34 سال اشاره کرد. 

جمع‌بندی

شرکت‌ها و موسسات مختلفی به استخدام مترجم به صورت تمام وقت، پاره وقت، حضوری و دورکار نیاز دارند و مترجمان با بازار کار خوبی در سراسر ایران روبرو هستند. در این مطلب به معرفی تعدادی از جدیدترین فرصت‌های استخدام مترجم در تهران و شهرستان‌ها پرداختیم. شما می‌توانید با جستجوی “آگهی استخدام مترجم” یا جستجوی نام شرکت و عنوان شغلی در سایت‌های کاریابی، رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی معرفی شده در این مقاله ارسال کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه رزومه حرفه‌ای از امکان رزومه ساز سایت‌های کاریابی استفاده کرده تا علاوه بر ساخت یک رزومه استاندارد، بتوانید آن را به راحتی و به صورت آنلاین برای موقعیت‌های شغلی مورد نظرتان ارسال کنید. 

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.