ضد آفتاب پیکسل ساخت کجاست

ضد آفتاب پیکسل ساخت کجاست

اگر به داشتن پوستی سالم و جوان اهمیت میدهید، حتما میدانید یکی از راه های رسیدن به پوستی سالم رعایت روتین پوستی و استفاده از محصولات مراقبت پوستی است. اما استفاده از این محصولات به تنهایی کافی نیست و در این مسیر باید به رعایت نکاتی مانند استفاده از کرم های ضد آفتاب نیز اهمیت بدهید. کرم های ضد آفتاب علاوه بر اینکه در استفاده طولانی مدت به سلامت، درخشندگی و جلوگیری از ایجاد خط و خطوط بر روی پوست کمک میکند، میتواند از خطر بروز آفتاب سوختگی و یا ابتلا به بیماری های پوستی نیز جلوگیری نماید. در ادامه به معرفی و بررسی یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب که این روزها طرفداران مخصوص خودش را دارد، یعنی ضد آفتاب پیکسل، پرداخته خواهد شد.

ضد آفتاب پیکسل

ضد آفتاب پیکسل یکی از بهترین برندهایی است که در طی این سالها خوش درخشیده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ضد آفتاب محصول شرکت سیلانه سبز بوده و یک محصول کاملا ایرانی به شمار میرود که با به کارگیری فرمولاسیون غنی و ترکیبات با کیفیت، یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار ایران بوده و رقیب سرسختی برای کرم های ضد آفتاب خارجی با قیمتی چند برابری به شمار میرود

شاید دلیل محبوبیت ضد آفتاب پیکسل بی ارتباط با تنوع محصول از نظر کرم های ضد آفتاب رنگی و غیر رنگی، متناسب با پوست خشک و پوست چرب و همچنین قیمت مناسب این محصول نباشد. در صورتی که برندهای شناخته شده تر و با کیفیت مشابه قیمت بسیار بالاتری دارند، ضد آفتاب پیکسل با کیفیت هم رده یکی از بهترین محصولات به شمار میرود.

ویژگی های ضد آفتاب پیکسل

ضد آفتاب پیکسل ساخت کجاست

با تمرکز بر روی ویژگی ها و خصوصیات ضد آفتاب پیکسل میتوان جهت خرید، با خاطری آسوده اقدامات لازم را انجام داد. از آنجایی که توجه به ترکیبات و ساختار ضد آفتاب یکی از مهمترین نکاتی است که پیش از خرید باید مورد توجه قرار گیرد، در ادامه به معرفی ترکیبات شیمیایی و مواد معدنی درون ضد آفتاب پیکسل پرداخته شده است. خواندن راهنمای خرید ضد آفتاب، تجربه ای بی نظیر در خرید این گونه از محصولات به خریدار ارائه میکند و میتواند راهنمایی مفید برای انتخاب صحیح این محصول به شمار برود.

  • استفاده از هیالورونیک اسید، یکی از ترکیبات اصلی
  • به کارگیری ویتامین B5 و ویتامین E و بیوتین
  • دارای فاکتورهای محافظتی PA+++ و SPF+50 برای محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • دارای مرطوب کننده عمقی پوست
  • جوان کننده و پیشگیری کننده از ایجاد چین و چروک بر صورت
  • بدون ایجاد اثر سفیدی بر روی پوست
  • ترمیم کننده پوست

انواع ضد آفتاب پیکسل

بدون شک شناخت انواع ضد آفتاب و انتخاب آن بر اساس نوع پوست و تنوع محصولات موجود در بازار، میتواند به فرد کمک کند تا محصولی متناسب با نوع پوست خود انتخاب کرده و در طولانی مدت در اثر استفاده از محصول نامناسب دچار مشکلات پوستی متعدد نگردد.

همانطور که گفته شد ضد آفتاب پیکسل علاوه بر دسته بندی به دو نوع رنگی و غیر رنگی، بر اساس نوع پوست نیز تقسیم بندی میشود که میتواند معیار دقیق تر و بهتری برای خرید و استفاده از محصول به شمار برود. به همین دلیل در ادامه به طور تخصصی تر به معرفی و ارائه اطلاعات دقیق تر در مورد هرکدام پرداخته خواهد شد.

ضد آفتاب پیکسل پوست خشک

ضد آفتاب مخصوص پوست خشک برای استفاده پوست های خیلی خشک تا نرمال توصیه میشود. این مدل از ضد آفتاب پیکسل در ترکیبات خود از هیالورونیک اسید بهره میبرد که به کمک آن میتواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و در استفاده طولانی مدت شادابی و نشاط پوست را حفظ نماید. این مدل از ضد آفتاب در دو مدل رنگی و بی رنگ عرضه میشود و میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد دارای پوست خشک به شمار برود.

ضد آفتاب پیکسل پوست چرب

عموما ضد آفتاب های مخصوص پوست چرب به افرادی که مستعد آکنه و جوش های زیر پوستی هستند، پیشنهاد میشود که در ترکیبات خود از چربی کمتری برخوردارند و میزان ترشح چربی و سبوم پوست را کنترل میکنند. از آنجایی که استفاده از ضد آفتاب باید به طور مستمر مورد استفاده قرار گیرد، مصرف ضد آفتاب های مخصوص پوست چرب در طولانی مدت باعث ایجاد جوش و آکنه بیشتر نشده و به طراوت و سلامت پوست کمک میکند.

در هنگام خرید و استفاده از ضد آفتاب پیکسل به چه نکاتی توجه کنیم؟

ضد آفتاب پیکسل ساخت کجاست

با اینکه ضد آفتاب پیکسل یکی از بهترین محصولات در سطح خود به شمار میرود، اما تنها تکیه بر کیفیت معیار درستی برای انتخاب و خرید ضد آفتاب به شمار نمیرود. چرا که پوست صورت یکی از حساس ترین نقاط بدن است و سلامت آن تاثیر زیادی بر زیبایی و درخشندگی ظاهر فرد دارد. در همین راستا برای انتخاب و خرید برترین مدل ضد آفتاب به معرفی نکاتی پرداخته شده است که خرید این محصولات را راحت تر کند.

  • شاید اولین موردی که در هنگام خرید هر مدل ضد آفتابی باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به تاریخ تولید و انقضای محصول است. این موضوع از این نظر اهمیت دارد که در صورت استفاده از محصول با تاریخ انقضای گذشته، مشکلاتی مانند قرمزی، تورم و آکنه را تجربه خواهید کرد.
  • توجه به نوع پوست یکی از مهمترین مواردی است که باید در انتخاب کلیه محصولات مراقبت پوستی و آرایشی مورد توجه قرار گیرد. محصولات مناسب پوست خشک دارای مواد مرطوب کننده و محصولات مناسب پوست چرب دارای تنظیم کننده ترشح سبوم در سطح پوست هستند که میتواند به سلامت بیشتر پوست کمک کند.
  • بدون شک در صورتی که میخواهید نتیجه مستمر از استفاده محصولات مراقبت پوستی دریافت کنید، باید مطابق توصیه های پزشکی از محصول استفاده کنید. در صورت استفاده از ضد آفتاب باید هر 4 ساعت یکبار ضد آفتاب را بر روی پوست تمدید کنید و در چنین صورتی اگر میخواهید آرایش روزانه نیز داشته باشید، بنا بر سلیقه فردی میتوانید از کرم های ضد آفتاب رنگی یا بی رنگ استفاده نمایید.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام انتخاب ضد آفتاب مورد توجه قرار گیرد، توجه به میزان SPF ضد آفتاب است که میزان محافظت از سطح پوست را در مقابل اشعه های مضر خورشید، نشان میدهد. به طور معمول ضد آفتاب ها در سه مدل SPF 15، SPF 30 و SPF 50 عرضه میشوند که بیشترین میزان محافظت در میان آنها در محصولات دارای SPF +50 میباشد.
  • با اینکه نمیتوان از قیمت این محصولات چشم پوشی کرد، اما خرید محصولات با کیفیت با قیمت بالاتر را در اولویت قرار دهید، چرا که به طور مستقیم پای سلامت پوست و زیبایی شما در میان است.

بهترین فروشگاه خرید ضد آفتاب پیکسل

از آنجایی که در هنگام خرید محصولات مراقبت پوستی، خرید محصولات اصلی و با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توجه به فروشگاه آرایشی بهداشتی نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. فروشگاه مهرشاپ بیوتی یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار میرود. شما میتوانید به منظور خرید انواع ضد آفتاب پیکسل یا سایر محصولات مراقبت پوستی و همینطور کسب مشاوره رایگان، از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.