دانلود و تماشای آنلاین سریال محبوب یاغی در فیلیمو

دانلود و تماشای آنلاین سریال محبوب یاغی در فیلیمو

فیلیمو، یکی از سایت‌های معتبر ایرانی است که از طریق آن می‌توانید بدون نگرانی سریال یا فیلم سینمایی مورد نظر خود را تماشا کنید. می‌توانید فیلم و سریال‌های محبوب خود را با کیفیت دلخواه دانلود کنید تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت، از تماشای آن‌ها لذت ببرید. فیلیمو فقط برای بزرگسالان نیست، کودکان نیز می‌توانند انیمیشن‌های محبوب خود را از طریق فیلیمو تماشا کنند. می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای، برخی از فیلم و سریال‌ها را تماشا کنید.

دانلود و تماشای آنلاین سریال محبوب یاغی در فیلیمو

علاوه بر آن، فیلیمو قابلیت‌هایی دارد تا افراد ناشنوا و نابینا نیز از تماشای فیلم و سریال‌های جذاب بهره‌مند شوند. با خریدن اشتراک فیلیمو به بیش از 100 هزار فیلم و سریال ایرانی دسترسی خواهید داشت. همچنین با خرید اشتراک فیلیمو می‌توانید اپلیکیشن فیلیمو را در تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و تلویزیون خود نصب کنید و اوقات فراغت خود را با تماشای فیلم و سریال‌های جذاب پر کنید.

سریال یاغی و بازیگران آن

یکی از سریال‌هایی که سر و صدای زیادی به پا کرده است، سریال یاغی به کارگردانی «محمد کارت» است. «محمد کارت»، «پدرام پور امینی» و «حسین دوماری» فیلنامۀ سریال یاغی را به نگارش درآورده‌اند. به گفتۀ عوامل سریال، برای نوشتن فیلنامۀ آن، از رمان سالتو الهام گرفته شده است. این سریال در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1402 منتشر شد و بعد از پخش بیست قسمت جذاب، در تاریخ 31 شهریور ماه همان سال، به پایان رسید.

 بازیگران صاحب نامی مانند «پارسا پیروز فر»، «طناز طباطبایی»، «محمد علی شادمان»، «مه‌لقا باقری»، «امیر جعفری»، «عباس جمشیدی فر»، «آبان عسکری»، «فرهاد اصلانی» و «نیکی کریمی» در این سریال مشغول به کار بوده‌اند. در ادامه در مورد برخی از این بازیگران و زندگی هنری آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

● پارسا پیروزفر، سوپراستار سینمای خانگی

«پارسا پیروز فر»  که در بیست و دوم شهریور ماه متولد شده است، یکی از بازیگران نقش اصلی سریال جذاب یاغی است. «پارسا پیروز فر» در نقش بهمن خان، همسر طلا، در این سریال ایفای نقش کرده است. این بازیگر شناخته شده با بازی در سریال‌‌های «در پناه تو» و «قلب من» به شهرت زیادی دست یافت؛ اما بعد از این سریال‌ها تا مدت‌ها مشغول به بازی در فیلم دیگری نشد. حضور «پارسا پیروز فر» در سریال یاغی، افراد زیادی را جذب این سریال کرده است.

● طناز طباطبایی در سریال یاغی

«طناز طباطبایی»، متولد بیستم اردیبهشت ماه سال 1375، در نقش طلا مطلا در سریال یاغی ایفای نقش کرده است. سریال یاغی اولین همکاری «طناز طباطبایی» با «محمد کارت» نیست. «طناز طباطبایی» در فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساختۀ جناب «محمد کارت»، بازی کرده است و بابت این همکاری موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارۀ فجر شد. «طباطبایی» از رشتۀ کارگدانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ التحصیل شده است در موسیقی و هنر نیز سررشته دارد.

حضور «طناز طباطبایی» در سریال یاغی یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت سریال یاغی در بین طرفداران است. پوشش ساده و ایرانی خانم «طناز طباطبایی» او را از سایر بازیگران خانم متمایز کرده است. طلا مطلا، همسر دوم و فعلی بهمن خان و دوست سابق شیما، نقشی است که طباطبایی در سریال یاغی داشته است. او در فیلم‌های سینمایی دیگری مثل «خشم و هیایو»، «رخ دیوانه» و «بی رویا» هنرنمایی کرده است.

● محمد علی شادمان

«محمد علی شادمان»، متولد چهارم آذر ماه سال 1375، یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. اولین بازیگری «محمد علی شادمان» مربوط به فیلم سینمایی «میم مثل مادر» در 10 سالگی او است که بابت این کار از جشنوارۀ بین‌المللی فیلم رشد، جایزۀ بهترین بازیگر کودک را دریافت کرد. او پیشتر هم با آقای « محمد کارت» همکاری داشته است. «محمد علی شادمان» در فیلم سینمایی «شنای پروانه» نقش چندان پررنگی نداشت؛ اما در سریال یاغی به عنوان یکی از نقش‌های اصلی هنرنمایی کرده است.

 «علی شادمان» به دلیل بازی در فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در سال 1398 نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شد. «ویلایی‌ها»، «اروند»، «یتیم خانۀ ایران»، «رؤیای سینما»، «صد سال به این سال‌ها»، مجموعۀ تلویزیونی «دیوار به دیوار»، سریال «می‌خواهم زنده بمانم» و «کیمیا» برخی دیگر از کارهای به یاد ماندنی آقای «محمد علی شادمان» به شمار می‌روند.

خلاصه سریال یاغی

سریال یاغی در مورد برخی از اتفاق‌های زندگی جوانی به نام جاوید که همراه با خواهر خود، عاطفه، در یکی از محله‌های پایین شهر زندان زندگی می‌کند، نوشته شده است. یکی از مشکلاتی که جاوید با آن رو به رو است، نداشتن شناسنامه و هویت است. از طرفی جاوید برای ازدواج با دختری به نام ابرا که به او علاقه‌مند است به این شناسنامه نیاز دارد. تنها راهی که جاوید برای گرفتن شناسنامه در پیش دارد، آزمایش دی ان ای است تا ثابت کند پدر او فردی به نام محمود پورگنجی است.

 پدر جاوید در قید حیات نیست و جاوید برای انجام آزمایش دی ان ای به رضایت عمۀ خود که هیچ جوره راضی به انجام این کار نیست، نیاز دارد. در ادامۀ سریال، جاوید با فردی به نام بهمن خان و همسرش طلا مطلا آشنا می‌شود که مسیر زندگی او را به کلی تغییر می‌دهند. در ادامۀ سریال، شاهد اتفاق‌هایی که به دلیل حضور بهمن خلن و طلا مطلا در زندگی جاوید و خواهر او رخ داده است، هستیم.

نقد سریال یاغی

سریال یاغی توانست در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی در بین تماشاگران برسد. یکی از نکات مثبت سریال یاغی، سخت کوش و  تلاشگر بودن شخصیت اول سریال است. برای مثال علاقۀ فراوان جاوید به کشتی و تلاش او برای موفقیت در آن، باعث شد بسیاری از جوانان به این ورزش علاقه‌مند شوند. یکی دیگر از نکات مثبت سریال، استفاده از بازیگران مشهور و حرفه‌ای برای ساخت سریال است به طوری که بسیاری از افراد به دلیل بازیگران شناخته شدۀ سریال تصمیم به تماشای آن گرفتند.

یکی از موضوعاتی که ممکن است مخاطب را آزرده خاطر سازد، تضادهای بین حرف و عمل شخصیت‌ها است. برای مثال بهمن خان همیشه به کشتی گیران خود توصیه می‌کرد به هیچ شخصی، حتی نزدیک‌ترین شخص زندگی خود اعتماد نکنند، اما خود او به طلا مطلا آن هم بعد از ماجرای شیما اعتماد کرد.

سخن آخر

با تمام نقدهای وارد به سریال یاغی، این سریال همچنان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی در سال 1401 محسوب می‌شود. حالا که پخش سریال یاغی به پایان رسیده است، یکی از راه‌های تماشای سریال یاغی دانلود آن است. با هر کیفیتی که می‌خواهید قسمت‌های سریال را دانلود کنید و به تماشای آن‌ها بنشینید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.