عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

عطر به نوعی اعلام حضور شما است. جادویی شگفت انگیز که باید تجربه شود و در ترکیب با زمان و مکان پیوند بخورد و خاطره بسازد.

در این مطلب چند عطر بی نظیر و خاص که رایحه بویایی فوق العاده شیک و ماندگار دارند را با هم مرور می‌کنیم. اگر به دنبال پیدا کردن عطر برای امضا شخصی خود هستید یا می‌خواهید هدیه‌ای مناسب و تاثیرگذار تهیه کنید، عطرهای معرفی شده در این مطلب به شما کمک خواهند کرد.

عطرهای دیور

خانه مد دیور که یکی از معروفترین و قدیمی‌ترین خانه های مد در دنیا است از سال 1947 دنیا را با نبوغ خودش آشنا کرده و در طی این صد سال، هر بار با ارائه عطرهای خاص‌تر از سال پیش نشان داده است که عطرهای فرانسوی همیشه می‌توانند یک سرو گردن از بقیه بالاتر باشند.

عطرهای دیور در گروه زنانه و مردانه مدتهاست در بالاترین جایگاه فروش قرار دارند. ویژگی خاص عطرهای دیور به این شکل است که معمولا دارای ماندگاری و رد بوی بالایی هستند و قطعا با یک بار بوکردن عاشق همیشگی آنها می‌شوید.

عطرهای این برند فرانسوی با رایحه گلی،میوه‌ای، مشک و صندل بویی اغوا کننده و غنی دارند؛ بویی بی نظیر که در هر سن و با هر تیپ شخصیتی جذب آن می‌شوید. چه جزو طرفداران عطرهای کلاسیک باشید یا از هواداران عطرهای با رد بوی بالا مطمئن باشید عطر دیور برای شما جواب به خصوصی دارد.

امسال در لیست بهترین عطرهای دیور سه عطر زنانه میس دیور، ژدوق ابسولو و جوی و همچنین عطر مردانه سووژ در انتخاب خریداران و طرفداران عطرهای دیور دارای بالاترین امتیاز از نقطه نظر جذابیت و خاص بودن شده‌اند؛ عطرهایی که همه مردم دنیا دوستشان دارند.

عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

پرفیوم زنانه میس دیور لو پرفیوم دیور

عطری گرم و شیرین با رایحه دلفریب گل و مناسب برای فصل پاییز و زمستان. این عطر برای تمامی قرارهای عاشقانه و مهم عطری کاملا مناسب است. ترکیبی خاص و مرموز از بوی مرکبات و نعناع هندی که در میانه راه با بوی گل رز بلغاری و ترکی همراه می‌شود.

مانند سایر عطرهای دیور، این عطر غلیظ و فوق العاده ماندگار است. میس دیور امضای مشخص بسیاری از خانم‌هایی است که دوست دارند از عطرهای گلی و با رایحه خاص استفاده کنند.

ادو پرفیوم زنانه ژدوق ابسولو دیور

اگر بخواهیم عطر زنانه‌ای شیک، خاص و در عین حال اغواکننده را مثال بزنیم این عطر دیور با شیشه و بسته بندی خاص آن بی شک جزو اولین پیشنهادها برای هر طرفدار عطر دیور زنانه‌ای است. نت‌های ابتدایی ژدوق با رایحه دل انگیز گل یلانگ یلانگ آغاز می‌شود و به گلهای رز، یاس و مریم می‌رسد. در همنشینی جذاب این ترکیب‌ها بعد از مدتی نوبت به نت های پایانی می‌رسد و در نهایت این عطر بی نظیر با نت‌های مشک و چوبی در مشام شما آرام می‌گیرد.

پرفیوم زنانه ژدوق عطری برای رده سنی بالای 30 سال و مناسب برای حضور در مراسم رسمی و مهمانی‌های شبانه است.

عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

ادو پرفیوم زنانه جوی دیور

این ادوپرفیوم از جدید ترین عطرهای خانواده دیور است و در شیشه‌ای مستطیلی و به رنگ صورتی روشن با نوشته JOY به رنگ نقره ای روی بدنه عطر تزئین شده است.

رایحه خوش طعم مرکباتی در ترکیب با نت های چوبی و گلی؛ جوی عطری به معنای شادی و در تلاش برای تصویر سازی عصری بهاری است. عصری خنک و مطبوع که همه چیز در بی نقص ترین حالت ممکن خودش قرار دارد.

رایحه بویایی عطر در خانواده گلی و چوبی است و برای استفاده در چهار فصل سال کاملا مناسب است.

ادو تویلت مردانه سووژ (ساواج) دیور

بی شک یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه دیور همین ادوتویلت مردانه سووژ است. رنگ خاص دودی آبی شیشه عطر با رایحه ترش و تلخ آن همراه با خنکی غیر قابل وصفی که با اولین اسپری در هوا پخش می‌شود باعث شده این عطر طرفداران جدی در بین خانم‌ها و آقایان داشته باشد. عطری که بی شک با زدن آن بسیاری از افراد در مورد نام آن از شما سوال خواهند کرد. سووژ عطری است بدون مرز و مناسب برای چهارفصل. رایحه مرکباتی و فلفلی آن همراه با بوی ترنج و اسطوخودوس این عطر را تبدیل به یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه دیور کرده است.

عطرهای ورساچه

اگر اندکی با دنیای مد آشنا باشید خانه مد ورساچه را نیز می شناسید. نام خواهر و برادر موسس این برند یعنی جانی و دوناتلا ورساچه و انقلابی که در عرصه مد و فشن کرده اند را نیز شنیده اید. ورساچه یکی از برندهای مطرح ایتالیایی است که ابتدا در زمینه مد و لباس کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در زمینه ارائه عطر و اکسسوری های خاص نیز به اندازه کافی شناخته شده و معروف است. عطرهای ورساچه رنگ و رایحه‌ای از ایتالیا در دل خود دارند و محبوب بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند. حتی بعضی از عطرهای آن مانند ورساچه کریستال مشکی عطر محبوب بسیاری از خانم‌های ایرانی است.

عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

ادوپرفیوم زنانه کریستال نویر ورساچه

عطری ماندگار با رد بوی بالا و مناسب برای شب‌های بلند و طولانی پاییز و زمستان. برای بسیاری از خانم‌ها و همینطور آقایانی که طرفدار بوی کریستال مشکی ورساچه هستند هیچ عطر دیگری جایگزین این بو نخواهد شد. این عطر قطعا از عطرهایی است که با یک بار زدن آن عاشقش می‌شوید.

ورساچه با ترکیب رایحه گاردنیا همراه با کهربا و مشک در همراهی با بوی چوب صندل سفید و شکوفه پرتقال معجونی اغوا کننده و دلفریب ارائه کرده است که از سال 2004 تا کنون جزو پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای زنانه این برند به شمار می‌آید.

ادو تویلت مردانه دیلان بلو ورساچه

در بین عطرهای مردانه ورساچه، دیلان بلو با داشتن رایحه چوبی و ترنج شناخته می‌شود.

عطری مناسب برای آقایانی که بلند پروازند و بدون مرز. نت های ابتدایی این عطر به نوعی یادآوری کننده رایحه سووژ دیور نیز هست ولی با تفاوت‌هایی که در نت‌های میانی و پایانی آن وجود دارد تبدیل به عطری مستقل و یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه ورساچه شده است.

نت‌های میانی ورساچه دیلان بلو با حضور فلفل، پاپیروس و برگ بنفشه وارد میدان می‌شوند و در پایان کار نت‌های زعفران، مشک و دانه تونکا در روی پوست آرام می‌گیرد. اگر می‌خواهید برای آقایان هدیه‌ای خاص بخرید نام این عطر ورساچه را به خاطر بسپارید.

ادو پرفیوم زنانه اروس ورساچه

در کوتاه ترین تعریف عطر زنانه اروس ورساچه باعث می‌شود تا همیشه شما را در خاطر اطرافیانتان پررنگ و خاص باقی بمانید. عطری گلی که با رایحه مرکبات آمیخته شده است؛ در نت های میانی با شکوفه پرتقال و گل یاسمن جا عوض می‌کند و در نهایت با بوی مشکی و صندل به پایان می‌رسد.

این عطر ورساچه با بسته بندی شیک و طلایی آن برای فصل گرم سال و حضور در مهمانی های رسمی و مجالس مهم بسیار مناسب است.

عطرهای که با یک بار امتحان عاشق آنها می شوید

عطر اکلت

اگر دوست دارید رایحه ای ماندگار، خاص و بسیار ملایم داشته باشید و به دنبال عطری می‌گردید که سالها بدون دلزدگی هر بار آن را با اشتیاق تهیه کنید باید به سراغ عطر اکلت از شرکت لانوین بروید. اکلت بویی زنانه و مهربان دارد.

اکلت عطری گلی میوه‌ای است با رد بوی شیرین ولی ملایم. یاس همراه با لیموی سیسیلی در ابتدا، شکوفه هلو و گل صد تومانی در میانه راه و در پایان رایحه برگ چای سبز آمیخته با مشک و کهربا مشامتان را نوازش خواهد داد.

در بین عطرهای متنوع این برند فرانسوی، عطر اکلت از سال 2006 جزو محبوب ترین و پرتکرارترین خرید خانم ها در سراسر دنیا بوده است.در بین گروهی از خانم‌های ایرانی نیز این عطر طرفداران زیادی دارد.

در نظر داشته باشید این عطرها همگی عطرهای محبوبی هستند و بسیار هم پرطرفدارند. ولی به هر دلیلی ممکن است شما ترکیب رایحه‌های آن را دوست نداشته باشید. به همین خاطر بهتر است ابتدا عطر را روی کاغذ بلاتر تست کنید و بعد از چند روز در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.