خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

طراحی و تولید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر یکی از دغدغه‌های اصلی برای حضوری پررنگ و قدرتمندانه در این مسابقات است. لباسی که قرار هست توسط دیگر افراد دنیا دیده شود و معرف فرهنگ، تمدن و عظمت ایران‌زمین باشد. همچنین این لباس برای هواداران تیم ملی ایران چه افرادی که در ورزشگاه‌ها به‌طور مستقیم حضور دارند و چه افرادی که پای گیرنده‌‌ها مسابقات را دنبال می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی فوتبال 2022 قطر

۲۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ مصادف با 20 آبان 1401 تاریخی است که بیست و دومین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال آغاز خواهد شد. همه‌ی نگاه‌ها به منطقه‌ی خاورمیانه، کشوری در حاشیه‌ی خلیج‌فارس یعنی قطر است. نخستین میزبان عربی و اولین کشور واقع در خاورمیانه که قصد دارد مسابقات جام جهانی را برگزار کند. 

تمامی تیم‌های فوتبال که از قاره‌های مختلف به این مسابقات مهم راه یافته‌اند در حال آماده‌سازی شرایط، جهت حضور هرچه بهتر در این مسابقات هستند. از روند آماده‌سازی بازیکنان، بررسی رقبا، تقویت کادر فنی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی باکیفیت گرفته تا طراحی و تولید لباس، رزرو کمپ تمرینی و محل اقامت ازجمله کارهای ضروری هستند که جهت آماده‌سازی تیم‌ها پیش از شروع مسابقات انجام می‌شوند.

خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

برند لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

طراحی و تولید کیت اصلی تیم ملی ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2022 قطر انجام شده است. این لباس توسط برند ایرانی، نام‌آشنا و بین‌المللی مروژ (مجید) طراحی و تولید شده است. مروژ ایرانیان (مجید) شرکتی که در سال 1383 جهت طراحی و تولید پوشاک باکیفیت ورزشی تأسیس شد اکنون به‌عنوان یکی از حامیان اصلی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر به شمار می‌رود.

برند مجید علاوه بر تولید لباس برای بازیکنان تیم‌ ملی، برای سایر هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال ایران نیز کیت‌های تیم ملی را تهیه و در سایزهای مختلف به فروشندگان معتبر سراسر کشور عرضه کرده است. فروشگاه  https://kitsara.ir جزو فروشندگان لباس تیم ملی ایران 2022 در سایزها و انواع مختلف (لباس اول و دوم) به‌حساب می‌آید.

خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

ویژگی‌های لباس تیم ملی برای جام جهانی 2022 موجود در فروشگاه برادران اسپورت

هر لباس دارای ویژگی‌های خاص به خود است. لباس تیم ملی باید معرف کشور باشد و به اعتبار آن بیفزاید. همچنین کیفیت لباس طراحی‌شده نیز نقش زیادی در عملکرد بازیکنان حاضر در زمین دارد. بررسی و شناخت لباس تیم‌های مختلف از مواردی است که هواداران به آن اهمیت زیادی می‌دهند. کیت‌های با طراحی زیبا و کیفیت مطلوب از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار خواهند شد.

خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر

ویژگی‌های لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر که در فروشگاه کیت سرا به فروش می‌رسند عبارت‌اند از:

  1. رنگ‌بندی لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 

هر تیم باید دو لباس در رنگ‌های متفاوت جهت عدم مشابهت با سایر تیم‌های رقیب در اختیار داشته باشد. تیم ملی فوتبال ایران نیز مانند دیگر تیم‌ها دارای لباس اول و دوم است. لباس اول به رنگ سفید و لباس دوم دارای رنگ قرمز است. هر دو رنگ را می‌توانید از فروشگاه ما خریداری نمایید.

  1. جنس پلی‌استر سوزنی

پلی‌استر پارچه‌‌ای دارای الیاف مصنوعی بسیار مقاوم است که در تولید لباس تیم ملی به‌کاررفته است. موارد ذکرشده در زیر از ویژگی‌های اصلی پارچه پلی‌استر هستند.

  • رنگ‌پذیری بالا
  • شستشو و نگهداری آسان
  • دارای خاصیت ابریشمی، نرم و درخشنده
  • قابلیت خشک‌ شدن سریع در دمای پایین
  • عایق رطوبتی در شرایط بارندگی و تعرق شدید
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی، کشش، چین‌وچروک، ساییدگی، فرسایش، انبساط و انقباض بالا 

پلی‌استر سوزنی چیست؟

لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر دارای لایی سوزنی پلی‌استر تولید شده با نخ مرغوب است. پارچه‌های سوزنی به‌تنهایی از مقاومت مطلوبی برخوردار نیستند اما اگر همراه با پارچه‌های پلی‌استر دوخته شوند استحکام مطلوب پیدا کرده و موجب خنک ماندن بدن ورزشکاران نیز خواهند شد.

  1. دارای تگ بازوی مخصوص بازی‌های جام جهانی 2022 قطر

تگ بازوی لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر را می‌توانید در هنگام خرید، سفارش دهید تا به‌صورت رایگان روی لباس نصب کنیم. تگ موجب می‌شود تا خاطرات این دوره از فوتبال ایران را هرگز فراموش نکنید و در سال‌های آینده تبدیل به نوستالژی خواهد شد.

  1. طراحی و تولید در انواع زنانه، مردانه و بچه‌گانه 

 وقتی بحث بازی‌های ملی آن هم در جام جهانی به میان می‌آید، قلب همه برای ایران عزیز می‌تپد. فروشگاه برادران و کیت سرا و … نیز لباس تیم ملی را برای تمامی مردم ایران به فروش می‌رساند و می‌توانید نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید.

  1. عرضه لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر در انواع سایزها

تمامی سایزهای استاندارد طراحی لباس ورزشی در فروشگاه موجود هستند. شما عزیزان می‌توانید خرید لباس تیم ملی ایران جدید را در انواع سایزها خریداری نمایید. 

  1. فروش شورت ورزشی ویژه‌ی بازی‌های جام جهانی 2022 قطر

در کنار لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر شورت ورزشی مناسب نیز طراحی، تولید و عرضه شده است. این امکان در فروشگاه کیت سرا فراهم شده که افراد بزرگسال در صورت تمایل شورت ورزشی را انتخاب و همراه لباس سفارش دهند. برای کودکان، لباس به‌صورت سِت ورزشی و همراه با شورت به فروش می‌رسد و امکان فروش تکی محصول وجود ندارد.

  1. امکان چاپ شماره‌ی دلخواه

لباس‌ها به‌صورت اورجینال و بدون هیچ‌گونه شماره‌ای عرضه و به فروش می‌رسند. شما عزیزان با خرید لباس بچه گانه تیم ملی ایران از فروشگاه های معرفی شده، می‌توانید شماره‌ی بازیکن موردعلاقه خود را نیز هنگام خرید سفارش دهید تا برای شما با بهترین کیفیت ممکن چاپ کنیم. 

  1. دریافت هدیه

با ثبت سفارش و خرید لباس تیم ملی از دربی شاپ و برادران اسپرت و کیت سرا و لیگ شاپ و بعضی فروشگاههای دیگر ورزی ، یک عدد ماسک باکیفیت به‌عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این ماسک می‌تواند از سلامتی شما جهت دیدن بازی‌ها به‌صورت گروهی مراقبت کند. 

  1. ارسال با پست پیشتاز و یا سرویس تیپاکس 

ارسال مرسولات مشتریان به تمامی نقاط ایران با پست و تیپاکس امکان‌پذیر است. همچنین هیچ نیازی نیست تا شما عزیزان از بابت ارسال محصولات هزینه‌ای پرداخت کنید. تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال محصولات را فروشگاه های نام برده شده در بالا پرداخت خواهد کرد. 

  1. تضمین کیفیت محصولات

با خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر از فروشگاه معرفی شده، تضمین کیفیت دریافت کنید. انواع گارانتی برای تعویض سایز، اصالت و امکان مرجوعی محصول در صورت عدم رضایت مشتریان گرامی فراهم شده است. 

با خرید لباس اصلی تیم ملی ویژه‌ی جام جهانی علاوه بر حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال کشور عزیزمان، خاطرات زیبای جام جهانی قطر را جاودانه کنید. محصولات این فروشگاه ها همگی توسط برند اصلی تولید و به دست شما عزیزان می‌رسند.

همچنین شما می توانید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی2022 از  دیجیکالا با این لینک خریداری کنید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.