مهم ترین نکات انتخاب لباس زیر زنانه

مهم ترین نکات انتخاب لباس زیر زنانه

مهم ترین نکات انتخاب لباس زیر زنانه

انتخاب لباس زیر باید خیلی دقیق و صحیح باشد چرا که لباس زیر در ظاهر و بسیار مهم تر از آن در سلامت بدن نیز موثر است. به همان اندازه که انتخاب لباس و نوع تیپ برای همه مهم است باید در خرید شورت زنانه و لباس زیر نیز دقت کنید. لباس زیر غیراستاندارد و نامناسب می تواند تهدید بسیار جدی برای سلامتی شما باشد پس از آن غافل نشید!!!

جنس لباس زیر

لباس زیر مناسب، لباسی است که از 100٪ پنبه ساخته شده باشد و این مهمترین عامل در انتخاب لباس زیر است. زیرا پنبه از رطوبت و تعریق بدن جلوگیری می کند. در شماره بعدی می توانیم در مورد اندازه، طرح، رنگ و مدل آن اظهار نظر کنیم. همچنین لباس زیر های توری با انعطاف پذیری، مواد و بافت مناسب این سری از لباس ها هستند.

الیاف گیاهی مانند پنبه ، کتان و کنف نیز به دلیل خاصیت مویرگی به راحتی عرق بدن را جذب می کنند. جذب عرق نه تنها از بوی نامطبوع بدن جلوگیری می کند بلکه بخار می شود و فضای بدن و لباس را خنک نگه می دارد. باید بدانید که لباس های ساخته شده از پلاستیک یا نایلون و الیاف مصنوعی باعث ایجاد حساسیت در بدن می شوند. علاوه بر حساس بودن به تبخیر رطوبت بدن ، حتی ممکن است باعث عفونت شوند. در نتیجه هنگام خرید چنین لباس هایی باید از موادی که از آنها ساخته شده مطمئن باشید. این لباس ها را باید با مهر تأیید وزارت بهداشت در فروشگاه ها یا کارگاه های معتبر تولید این محصولات خریداری کنید.

لباس زیر که بافت و ماده ضعیفی دارد و دوخت آن از نظر اندازه مناسب نیست ، مشکلات زیادی را ایجاد می کند. این موارد شامل کمردرد یا خستگی عضلانی ، عفونت ، قارچ و مشکلات پوستی است.

نکته: زنان باید لباس زیر خود را هر روز عوض کنند و آن را به زمان استحمام موکول نکنند زیرا در غیر این صورت دچار خارش و قارچ پوستی می شوند. قارچ ها معمولاً در یک محیط گرم و مرطوب رشد می کنند، بنابراین پس از استفاده از آب باید از دستمال کاغذی استفاده کنید تا از قارچ در امان باشد.

انواع سوتین

سوتین ها انواع مختلفی دارند و دسته بندی های مختلفی دارند که بسته به شکل ظاهری ، پارچه و مارک سازنده در دسته های مختلفی قرار می گیرند و خریداران آنها با توجه به سلیقه شخصی خود تصمیم می گیرند که چه نوع سوتینی با چه رنگ و طرحی از کدام مارک خریداری کنند. به عنوان مثال ، سوتین با بند بی رنگ برای لباس مجلسی است که دکلته است و بند آن نباید مشخص باشد.

سوتین های اسفنجی سوتینی هستند که در فنجان خود اسفنج دارند و مناسب خانم هایی هستند که سینه های کوچک یا متوسط ​​دارند و می خواهند سینه های آنها بزرگتر به نظر برسد. جک دارای سوتین دارای جک یا گیره می باشد و مناسب خانم هایی است که می خواهند سینه هایشان زیبا به نظر برسد و همچنین برای افرادی که به دلایل مختلف از جمله شیردهی دچار افتادگی پستان می شوند نیز مناسب است. به این سوتین ها سوتین اسفنجی یا ابری گفته می شود.

سوتین های فانتزی نوع دیگری از سوتین است که خانم های شیک پوش می پوشند. سوتین فانتزی از پارچه های توری نازک دوخته شده است و در رنگ های متنوع و جذاب برای طرفداران این سوتین موجود است. سوتین های فنری نوع دیگری از سوتین های موجود در بازار است. سوتین های فنری در قسمت تحتانی پستان دارای فنر هستند که باعث زیبایی سینه می شوند. به این نوع سوتین فنری گفته می شود.

مهم ترین نکات انتخاب لباس زیر زنانه

مشخصات لباس زیر مناسب

  • لباس زیر تنوع تولید زیادی دارد. تا آنجا که برای هر دوره یا مکان متفاوت باشد.
  • لباس زیر هایی که روزانه استفاده می شوند باید از الیاف طبیعی و فاقد مواد ترکیبی مانند پلاستیک ساخته شوند.
  • شورت های مناسب پریود را جداگانه آماده کنید. سعی کنید لباس های راحت و نخی انتخاب کنید. ساخته شده از الیاف طبیعی برای جلوگیری از تجمع باکتری ها و عفونت در این دوره.
  • لباس زیر مورد استفاده برای رفتن به مهمانی یا مهمانی را با توجه به لباس خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر لباس دکلته ای به تن کرده اید ، بهتر است از لباس زیر توری استفاده کنید. افراد با اندام کوچک بدن می توانند از لباس زیر مخصوص استفاده کنند. زیرا این مدل های لباس زیر دارای لایه ها و روکش های خاصی هستند و بالاتنه بالاتری را نشان می دهند.
  • انتخاب لباس زیر مناسب برای بارداری نیز به راحتی شما بستگی دارد. در این دوره به دلیل بزرگ شدن باسن و شکم ، دیگر نمی توانید لباس زیر قبلی خود را بپوشید. در واقع ، شورت مناسب در دوران بارداری باید بخشی از آن را روی شکم بپوشاند. بنابراین شورت انتخاب شده نباید خیلی تنگ و گسترده باشد و از حرکت آزادانه شما جلوگیری کند. بهتر است از پنبه یا پنبه روی برچسب استفاده کنید تا آلرژی ایجاد نکند.

کدام سایز بهتر است؟

همانطور که جنس لباس زیر بر سلامتی تأثیر می گذارد ، اندازه آن نیز در حفظ سلامتی نقش مهمی دارد. به خاطر داشته باشید که پوشیدن لباس تنگ ، چه شلوار و چه شورت زنانه ، می تواند باعث عفونت و آسیب به ناحیه واژن شود. لباس زیر خیلی آزاد شکل زیبایی به بدن نمی دهد. به همین دلیل ، لازم است دقیقاً اندازه ای را انتخاب کنید که علاوه بر سهولت ، زیبایی بیشتری به شما بدهد.

لباس زیر باید با توجه به اندازه بدن انتخاب شود. زیرا تنگی این لباس ها رگ های پوست را تحت تأثیر قرار داده و باعث اختلالات گردش خون می شود. لباس تنگ در لگن ، زانو ، سینه و آستین منجر به خستگی ، کبودی و کبودی در این مناطق می شود. مشکل دیگر لباس زیر تنگ ، اختلالات گوارشی است. تنگی لباس حرکات دودی دستگاه گوارش را مختل کرده و منجر به نفخ معده و شکم می شود. علاوه بر این ، لباس زیر باریک به دلیل تأثیر فشار موضعی بر بدن ، باعث ایجاد نوعی کهیر به نام کهیر تحت فشار می شود.

نکات مهم درباره لباس زیر زنانه

هر لباسی که به شکل مستقیم با بدن تماس داشته باشد یعنی با سلامت هم در ارتباط است. لباس زیر زنانه هم جزو لباس های مهمی است که برای خرید، شستشو و نگهداری آن ها باید به برخی نکات مهم دقت کنید.

اولین و مهمترین نکته ای که باید درباره لباس زیر به آن اشاره کرد این است که همیشه و حتما لباس زیرتان را با دست بشویید و هرگز آن ها داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

نکات خرید لباس زیر زنانه

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید شورت لامبادا باید در نظر گرفت جنسیت لباس زیر است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین ماده برای لباس زیر ماده پنبه است که بسیار نرم و راحت است ، پنبه لباس زیر حساسیتی ایجاد نمی کند و خارش ایجاد نمی کند.

بعد از لباس زیر ، نکته ای که در نظر گرفته می شود اندازه لباس زیر است. بهتر است بدانید که پوشیدن لباس زیر تنگ باعث ایجاد عفونت در خانم ها می شود ، اما از طرف دیگر ، لباس زیر های بسیار گسترده به نظر زیبا نمی رسند ، بنابراین شما باید لباس زیر راحت و همچنین زیبایی را انتخاب کنید.

اولین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از خرید سوتین نیلاتن و لباس زیر زنانه مورد علاقه تان که با توجه به نکات بالا هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتما لباس زیرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس ها شامل مراحلی است که خواه ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود.

فروشگاه اینترنتی نیلاتن از کجا کار خود را شروع کرد؟

مهم ترین نکات انتخاب لباس زیر زنانه

فروشگاه اینترنتی نیلاتن در بهمن ماه 1399 در زمینه لباس زیر موردنیاز جامعه به هدف ایجاد خریدی راحت‌تر و با صرفه‌تر شروع به کار کرد. این فروشگاه اینترنتی به دلیل خدمات با کیفتی که ارائه می‌داد، خیلی زود توانست جایگاه خود را در بین کسب‌ و کارهای اینترنتی باز کند و با گذشت تنها چند ماه دسته‌های محصولات خود را گسترش داد. در حال حاضر نیلاتن در دسته‌بندی زیر محصولات خود را بفروش می‌رساند:

  • شورت زنانه
  • شورت لامبادا
  • سوتین
  • لباس ورزشی
  • نیم تنه
  • انواع لگ
  • انوع جوراب مردانه و زنانه 
  • ست های شورت و سوتین و…

و اما چرا نیلاتن توانست از رقبای اصلی خود یعنی بزرگترین فروشگاه ها مثل دیجی کالا و دیجی استایل و بانی مد و … پیشی بگیرد؟!

ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب و پایین، دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات، تحویل به موقع و سریع و خدمات پس از فروش مشتری مهمترین اهداف فروشگاه اینترنتی نیلاتن است. این فروشگاه اینترنتی توانسته است طیف گسترده ای از محصولات را تحت پوشش خود قرار دهد، همه اقشار جامعه را با هر سلیقه و گروه سنی تحت پوشش قرار دهد و با ارائه توضیحات مورد نیاز و مقایسه آن با سایر محصولات ، امکان بهترین انتخاب در كمترین زمان برای مصرف کننده.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.