کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها

کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها

کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها بسیار فراوان است. سایت طراحی و طراحی سایت پزشکی نیز در میان طراحان سایت مورد بحث قرار می گیرد که به آنها می پردازیم.

کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها

گوگل ادوردز

Google Ads یک پلت فرم تبلیغات آنلاین پولی است که توسط گوگل ارائه می شود. این شرکت موتور جستجو که در ابتدا Google Adwords نام داشت، در سال 2018 این سرویس را به عنوان Google Ads تغییر نام داد. روش کار اساساً یکسان است: وقتی کاربران یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند، نتایج جستجوی خود را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) دریافت می کنند. این نتایج می تواند شامل یک تبلیغ پولی باشد که آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد.

Google Ads تحت یک مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) عمل می کند. این بدان معناست که بازاریابان یک کلمه کلیدی خاص را در گوگل هدف قرار می دهند و برای کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند – رقابت با دیگران که کلمه کلیدی را نیز هدف قرار می دهند. پیشنهادهایی که ارائه می‌کنید «حداکثر پیشنهادها» هستند – یا حداکثری که مایلید برای یک آگهی بپردازید.

به عنوان مثال، اگر حداکثر قیمت پیشنهادی شما 4 دلار باشد و گوگل هزینه هر کلیک شما را 2 دلار تعیین کند، آنگاه آن آگهی را دریافت می کنید! اگر آنها تشخیص دهند که بیش از 4 دلار است، شما مکان تبلیغات را دریافت نمی کنید. از طرف دیگر، می توانید حداکثر بودجه روزانه را برای تبلیغ خود تعیین کنید. شما هرگز بیش از یک مبلغ مشخص برای آن تبلیغ در روز خرج نخواهید کرد، و به شما کمک می کند تا درک بهتری از میزان بودجه ای که باید برای کمپین تبلیغات دیجیتال خود داشته باشید داشته باشید.

سایت طراحی

سئو مجموعه ای از اقداماتی است که شما در وب سایت خود اعمال می کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو وب سایت شما را به طور مناسب فهرست و رتبه بندی می کنند و سپس آن را به کاربران موتورهای جستجو نشان می دهند. هنگامی که وب سایت شما توسط موتورهای جستجو خزیده می شود، با وب سایت هایی که محتوای مشابه دارند رقابت می کند. هرچه طراحی و محتوای وب سایت شما بهتر باشد، سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو بالاتر نشان داده می شود.

سئو عمدتاً شامل اقدامات زیر است:

  • تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی
  • کد وب سایت بهینه
  • سرعت بارگذاری سریع
  • ایمن بودن و نصب گواهی SSL؛ SSL یک فناوری امنیتی استاندارد است که تضمین می کند داده های ارسال شده بین وب سرورها و مرورگرها خصوصی باقی می مانند
  • داشتن سایت سازگار با موبایل
  • وجود بک لینک های با کیفیت (لینک هایی در وب سایت های خارجی با محتوای مرتبط) که به سایت شما منتهی می شود
  • داشتن بسیاری از نظرات مثبت آنلاین (Google، Yelp، Facebook و غیره)
  • استفاده از پیوندهای داخلی در سرتاسر سایت برای نگه داشتن مردم در کلیک و خواندن
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیوند دادن به سایت خود (لینکدین، توییتر، فیس بوک، پینترست و غیره)
کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها

سئو یک فرآیند مداوم و بسیار مهم است که می تواند به معنای تفاوت بین نمایش در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو (که منجر به ترافیک رایگان زیادی برای وب سایت شما می شود) یا صفحه 300 (در نتیجه بدون ترافیک) باشد.

به طور منظم محتوای با کیفیت ایجاد و منتشر کنید

هم کمیت و هم تازگی محتوا برای موتورهای جستجو مهم است، بنابراین مهم است که برنامه ای برای انتشار مقالات با کیفیت و/یا پست های وبلاگ در سایت خود و در سایت های خارجی که به سایت شما پیوند دارند ایجاد کنید. اگر می خواهید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید و مردم را تشویق کنید که بارها و بارها به سایت شما بازگردند، باید وب سایت خود را با محتوای جدید و مرتبط هرچه بیشتر به روز کنید.

علاوه بر محتوای صفحه ایستا و مقالات، یک فرم عالی از محتوا برای ارسال در وب سایت شما، توصیه نامه ها است. درخواست از مشتریان خود و سپس انتشار آنها در وب سایت خود، راهی عالی برای ارسال محتوای جدید و با کیفیت در سایت شما است که کسب و کار کوچک شما را جذاب تر می کند. مطمئن شوید که محتوای شما از لحن مناسب و با برند استفاده می کند که مردم از خواندن آن لذت ببرند.

طراحی سایت پزشکی

برای طراحی سایت پزشکی، ابتدا اهداف وب سایت خود را مشخص کنید.

هنگام شروع فرآیند طراحی وب سایت، یک خلاصه خلاقانه ایجاد کنید که اهداف وب سایت را مشخص کند. سوالات زیر را از خود و تیمتان بپرسید. پاسخ های خود را در خلاصه خلاقانه بگنجانید تا به پروژه طراحی خود شفافیت و جهت بدهد.

  • این وب سایت باید به چه هدف یا اهدافی دست یابد؟
  • چه مشکلاتی را حل می کند؟
  • کاربران هدف وب سایت چه کسانی هستند؟
  • سود مورد نظر کاربران از استفاده از وب سایت شما چیست؟
  • هدف اصلی وب سایت چیست؟ آیا اطلاع رسانی، فروش، ترغیب کاربران برای ثبت نام در یک سرویس یا چیز دیگری است؟
  • آیا وب سایت رقیبی وجود دارد که در جایگاه شما فعالیت کند؟ نقاط قوت و ضعف آن چیست؟
  • آیا وب سایت باید با پایگاه داده، حسابداری یا سایر سیستم های شما یکپارچه شود؟

شما باید مخاطب هدف خود را مشخص کنید تا به درستی به این سوالات پاسخ دهید. در اینجا نحوه شناسایی مخاطبان هدف آورده شده است:

  • بالقوه‌ها را طبقه‌بندی کنید تا شخصیت‌های متمایز مشتری بسازید.
  • روی ارزش پیشنهادی خود و مزایایی که وب سایت شما به مخاطبان هدف ارائه می دهد کار کنید.
  • انجام تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا.
کاربردهای گوگل ادوردز برای کسب و کارها

حال که با مفاهیم اولیه در این بخش آشنا شدید، می توانید به وب سایت iransite.com سر بزنید و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید تا متخصصان آنها، در اسرع وقت پروژه شما را تکمیل کنند.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.