کاشت ابرو چیست؟ هر آنچه که باید از کاشت ابرو بدانید!

کاشت ابرو چیست؟ هر آنچه که باید از کاشت ابرو بدانید!

کاشت ابرو در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های درمان ابروهای پایین کمر است. نتایج کاملا طبیعی پایداری دائمی یکی از مزایایی است که این روش را محبوب کرده است. به دلایل مختلف از جمله ضعیف شدن فولیکول ابرو به دلیل عدم تغذیه، اصلاح زیاد، باریک شدن ابروها، سوختگی های شیمیایی، عمل های زیبایی مانند خالکوبی، تغییرات هورمونی به خصوص بعد از قاعدگی می ریزد.

 کاشت ابرو چیست؟ داشتن ابروهای پرپشت و پرپشت، علاوه بر زیباتر و جذاب تر شدن چهره، چهره را جوان تر نشان می دهد. به همین دلیل افراد به دنبال راه هایی برای بهبود ابرو هستند که از این طریق می توان کاشت ابرو را بهترین روشی نامید که در کلینیک های زیبایی و یا با جدیدترین دستگاه ها یافت می شود.

اگر در مورد هزینه کاشت ابرو اطلاعات تکمیلی خواستین به وب سایت کلینیک ره یا مراجعه کنین.

  با ظهور کاشت ابرو روش هایی مانند خالکوبی، میکرومیکینگ و… ناپدید شده است. بیشتر بخوانید در مورد:

مراحل و فرآیند کاشت ابرو، مراحل مراقبت پس از کاشت ابرو توضیح داده خواهد شد.

انواع روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو مانند کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود. روش Fut قدیمی ترین روش کاشت است که در آن موهای پشت سر به عنوان بانک مو در نظر گرفته می شود و پس از بیهوشی، لایه ای از پشت سر برداشته می شود تا کاشت مورد نیاز برای کاشت برداشته شود.

 با پیشرفت تکنولوژی، با آمدن ابزارهایی مانند کریر اتوماتیک، این روش مانند سایر روش های کاشت ابرو و مو مانند اصلاح، میکروفیت، سوپرفیوژن، دروغ و … منسوخ شده است.

 روش‌های جدید نیازی به برش یا بخیه در لبه‌های مو ندارند و فولیکول‌های مو بدون آسیب از میان مشت‌ها و براکت‌ها عبور می‌کنند. آنها بیرون خواهند آمد. مراحل کاشت ابرو طبق این روش عبارتند از:

  1. مشاوره اولیه ابرو با متخصص زیبایی. با این روش، پزشک چهره زیباجو و مدل ابرو را معاینه می کند و با استفاده از نرم افزار طراحی سه بعدی صورت، مدل ابروی زیباجو را تعیین می کند. پس از تعیین و تایید مدل ابرو، سایر مراحل کاشت کامل می شود.
  2. در این جلسه پزشک هم تصمیم می گیرد که کاشت ابرو برای فرد ممنوع است یا خیر. به عنوان مثال، افراد مبتلا به دیابت تا زمانی که قند خون خود را کنترل کنند. آنها ممکن است از مزایای کاشت ابرو لذت نبرند.
  3. بازرسی بانک مو. پس از گذراندن مرحله مشاوره، متخصص زیبایی بانک مو در مورد فرد تصمیم گیری می کند. پارامترهای مختلفی برای تعیین بانک موی فردی در نظر گرفته می شود.
  4. شباهت مو در بانک مو به موهای ابرو یکی از پارامترهای مهم از نظر رنگ، جنس و ضخامت است. موهای روی گوش، زیر گردن، موهای سینه می توانند یک مدل موی مناسب برای کاشت ابرو باشند.
  5. استخراج فولیکول. در این مرحله، متخصصان زیبایی از روش های پزشکی مدرن برای حذف فولیکول های مو استفاده می کنند. سپس واکسن های استخراج شده در محلول ذخیره می شوند.
  6. تزریق بیهوشی. در این مرحله متخصص ماده بی حسی را به ناحیه ایمپلنت تزریق می کند و سپس با سوزن کاشت ابرو سوراخی به قطر نیم میلی متر باز می کند.
  7. تعیین جهت کاشت. در مرحله آخر، با توجه به محل بستر ابرو، تاج ابرو، بدن و دم، زاویه و جهت کاشت هر فولیکول را مشخص می کند و کاشت ابرو را انجام می دهد.

کاندیدهای مناسب برای کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

کاشت ابرو چیست؟ هر آنچه که باید از کاشت ابرو بدانید!

برخی افراد فکر می کنند که تغییر چشم ممنوع نیست، و همه می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند. دلیل این باور سرعت تغییر چشم، ماهیت بیماری و چند عارضه جزئی آن است.

در حالی که مراقبت از چشم مانند سایر لوازم آرایشی دارای محدودیت هایی است که مهمترین آنها عبارتند از:

او بالای 18 سال سن دارد. افراد زیر 18 سال نمی توانند پلک بزنند. از آنجایی که ماسک چشم در این سن بی فایده است، فولیکول های زخمی ضعیف شده و پس از مدتی از بین می روند.

هیچ مشکلی برای انتقال خون وجود ندارد. افراد مبتلا به مشکلات فشار خون و مصرف داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و هپارین؛

آنها نمی توانند چشم بکارند. برخی از افراد ممکن است بپرسند که روش های مدرن بازیافت ساعت ها از روش های غیر مخربی استفاده می کنند که هیچ برشی را نشان نمی دهند. در این مورد، باز هم بستن چشم غیرممکن است؟ پاسخ منفی است زیرا یکی از مهم ترین مراحل در تعویض چشم تزریق آنتی بیوتیک است که می تواند بیمارانی را که مشکلات انعقادی دارند آزار دهد.

از سوی دیگر، در مورد عروق غیر آسیب دیده، سوراخ های کوچکی ایجاد می شود که از طریق آنها خونریزی رخ می دهد. یا اتفاقی که در طول فرآیند رخ می دهد عواقب منفی برای فرد دارد.

مایلا. برخی از افراد بر اثر بخیه یا شکستگی جای زخم روی چشمان خود دارند. این زخم ها می توانند زیبایی چهره یک زن را از بین ببرند. از این روش می توان برای پرکردن این اسکارها استفاده کرد.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟ هر آنچه که باید از کاشت ابرو بدانید!

مراقبت زودهنگام از چشم امکان پذیر است. همانطور که آنها مشکلات نصب را کاهش می دهند و زمان بازیابی را کاهش می دهند. تکنیک مراقبت قبل از کاشت در جلسات مشاوره قبل از کاشت متخصصین دکوراسیون به طور کامل توضیح داده شده است. این روش های مراقبت عبارتند از:

  • حداقل سه هفته قبل از کاشت سیگار نکشید
  • حداقل سه هفته قبل از کاشت الکل مصرف نکنید
  • در روز کاشت به دستشویی بروید و صورت خود را بشویید
  • یک تا دو روز قبل از کاشت از زیور آلات استفاده نکنید
  • حداقل ده روز قبل از کاشت از مایع خونی حاوی ویتامین A استفاده نکنید

مکان ره یا: خیابان ولیعصری، خیابان فرشته شهید فیاضی، جنب مسجد فرشته، پ. 142 طبقه اول

شماره تماس: 09127280329 – 02122027186 – 02172803

ایمیل: info@rahyaclinic.com سایت: https://rahyaclinic.com/

مراقبت های جراحی

بعداً می توان از پلک ها مراقبت کرد. به دلیل عدم توجه به روش های مراقبتی، در نتیجه پیوند چشم موثر است و می تواند منجر به شکستگی چشم، عوارض طولانی مدت و عوارض بیشتر شود. مهم ترین راه های مراقبت عبارتند از:

  1. حداقل تا یک ماه پس از پیوند چشم از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خودداری کنید
  2. داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن، وارفارین یا سایر داروهای ضد التهابی مصرف نکنید
  3. 5-7 روز پس از خونریزی چشم خود را نشویید
  4. هنگام خروج از خانه پس از بستن چشم ها از کلاه و ماسک استفاده کنید
  5. برای کاهش تورم، طبق دستور پزشک از کمپرس سرد استفاده کنید

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.