کره بادام زمینی

طرز تهیه کره بادام زمینی رژیمی در خانه

کره بادام زمینی یک خوراکی فوق العاده است، هم طعم بسیار خوبی دارد و هم سرشار از مواد مغذی است. این کره خوشمزه و مقوی اگر به صورت رژیمی تهیه شود یک خوراکی بسیار خوشمزه و مفید برای  ورزشکاران و بدن سازان است.

ورزشکاران می توانند از کره بادام زمینی برای کاهش  و هم برای افزایش وزن استفاده کنند. کره بادام زمینی دارای پروتئین و چربی های سالم است. بیشتر کره های بادام زمینی موجود در بازار برای ورزشکاران مناسب نیستند چون حاوی مقدار زیادی شکر و روغن اضافه هستند.

کره مناسب ورزشکاران، کره بادام زمینی رژیمی است. این کره از بادام زمینی خالص تهیه می شود و افزودنی هایی مثل شکر و روغن ندارد. برای تهیه کره بادام زمینی رژیمی به پرک بادام زمینی و یک دستگاه مخلوط کن نیاز دارید.

کره بادام زمینی

مراحل تهیه کره بادام زمینی رژیمی

ابتدا یک کیلوگرم پرک بادام زمینی را به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید تا بادام زمینی ها کمی برشته شوند. اگر فر ندارید این کار را با تابه و هم زدن مداوم می توانید انجام دهید.

بعد از اینکه بادام زمینی برشته شد. اجازه دهید کمی سرد شود و بادام زمینی ها را داخل مخلوط کن بریزید. برای تهیه کره بادام زمینی باید بادام زمینی را اینقدر در مخلوط کن بزنید تا تبدیل به کره شود. این کار تقریبا 20 دقیقا زمان می برد تا بادام ها روغن پس دهند و بافت کره ای به وجود بیاید.

در طی این 20 دقیقه شما باید مدام بادام زمینی ها چسبیده به دیواره مخلوط کن را با قاشق یا هر وسیله دیگری به سمت تیغه مخلوط کن هدایت کنید تا یک کره بادام زمینی یکدست داشته باشید.

بعد از اینکه کره بادام زمینی آماده شد آن را در ظرف بریزید و برای استفاده داخل کابینت بگذارید. کره بادام زمینی رژیمی و طبیعی حدودا 3 ماه ماندگاری دارد و شما در طول این مدت می توانید با خیال راحت از این کره بادام زمینی مصرف کنید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.