وکیوم مردانه چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

وکیوم مردانه چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

امروزه مشکلات جنسی فراوانی در میان زنان و مردان وجود دارد. بسیاری از افراد با چشم پوشی از این مسائل و مراجعه نکردن به روانشناسان و پزشکان متخصص با مشکلات جدی‌تری روبرو می‌شوند. مشکل در انزال، اندازه آلت تناسلی، سفتی آن، برانگیختگی و … ازجمله شایع‌ترین مشکلاتی است که در میان آقایان ایجاد شده و باعث کاهش کیفیت و میزان رضایت طرفین از رابطه جنسی می‌شود. در این موارد باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و برای رفع آن اقدام نمود. یکی از روش‌هایی که باعث بهبود این موارد می‌شود، استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است. در ادامه به طور مفصل با این دستگاه و کاربرد آن آشنا می‌شویم.

دستگاه وکیوم چیست؟

بسیاری از مردان به ظاهر آلت تناسلی خود توجهی نداشته و تصور می‌کنند سایز آن هیچگونه تأثیری در کیفیت روابط جنسی نخواهد داشت. اما واقعیت این است که میزان رضایت و لذت زنان و مردان رابطه مستقیمی با سایز آلت تناسلی مردان دارد. دستگاه وکیوم یکی از دستگاه‌هایی است که به باعث برانگیختگی آلت جنسی مردان شده و مشکل نعوذ را برطرف می‌کند. پس از ساخت این دستگاه و استفاده از آن مشخص شد که این دستگاه به افزایش طول آلت تناسلی نیز کمک می‌کند. یکی دیگر از مشکلاتی که به کمک این دستگاه برطرف شد انزال زودرس در برخی از افراد بود.

این دستگاه از یک عدد استوانه از جنس شیشه، شلنگ پلاستیکی، پمپ‌های دستی برای مکش هوا، واشر و … تشکیل شده است. آلت تناسلی درون لوله قرار گرفته، شلنگ پلاستیکی را به استوانه و پمپ دستی متصل کنید. با کشیدن پمپ خلأ درون استوانه ایجاد می‌شود. پس از استفاده و رسیدن به سایز دلخواه آلت تناسلی باید 5 تا 10 دقیقه درون دستگاه بماند و سپس به کمک سوپاپ خلأ را برطرف و استوانه را خارج کنید. استفاده از این دستگاه و افزایش سایز آلت تناسلی ممکن است از 3 تا 5 ماه زمان ببرد. اما از همان هفته‌های ابتدایی تغییر مثبت را با استفاده از آن حس خواهید کرد.

وکیوم مردانه چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

مهم‌ترین کاربرد دستگاه وکیوم چیست؟

این دستگاه هیچگونه عملکرد شیمیایی ندارد و در صورتی که مزیتی را برای فرد به همراه نداشته باشد، آسیبی نیز به او وارد نمی‌کند. هرچند با استفاده از آن قطعاً بسیاری از مشکلات مردان در این زمینه برطرف خواهند شد. همان‌طور که گفته شد دستگاه وکیوم برای مشکلات جنسی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین کاربرد‌های این دستگاه در مردان برای موارد زیر است:

  • بهبود کیفیت روابط جنسی
  • افزایش طول آلت تناسلی
  • برانگیختگی جنسی
  • برطرف کردن مشکل نعوذ
  • برطرف کردن مشکل انزال زودرس
  • افزایش میزان رضایت و لذت از رابطه جنسی

مزایا و معایب دستگاه وکیوم مردانه

برای توصیف مهم‌ترین مزایا و معایب این دستگاه باید بگوییم، آلت تناسلی مردان شاید حساس‌ترین عضو بدن آن‌ها باشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند نگرانند که مبادا مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید. این نگرانی عادی است، اما باید بدانید از آن‌جایی که این دستگاه کاملاً به صورت مکانیکی کار می‌کند، در صورت استفاده صحیح هیچگونه آسیبی به فرد وارد نمی‌کند. دستگاه به طور کامل توسط مراجع معتبر پزشکی در داخل و خارج از کشور بررسی شده و هیچ گونه مشکلی گزارش نشده است. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

این دستگاه به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و با افزایش میزان جریان خون در آلت تناسلی باعث سفت شدن و برانگیختگی آن می‌شود. همچنین باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود. از آنجایی که میزان مکش و خلأ تولید شده در دستگاه وکیوم توسط خود فرد تنظیم می‌شود، میزان سفتی و اندازه آن نیز با توجه به نیاز کاربر تعیین می‌شود. نحوه استفاده و تأثیر این دستگاه بر افراد به سن، ویژگی‌های جنسی، جسمی و … افراد بستگی دارد و ممکن است برای تمام افراد تأثیر یکسانی نداشته باشد.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.