خرید قسطی ماساژور تفنگی

خرید ماساژور تفنگی به صورت اقساطی

اگر به دنبال راهی مطمئن برای درمان دردهای مفصلی یا عضلانی هستید، یکی از راهکارهای توصیه شده و پیشنهادی به شما، استفاده از ماساژ است. ماساژ میتواند علاوه بر رفع خستگی به درمان التهابات و مشکلات مفصلی و بالا بردن گردش خون بدن نیز منجر شود. از آنجایی که دریافت خدمات ماساژ در تمام روزهای هفته ممکن نیست و کمبود ماساژ در طول هفته نیز احساس میشود، یکی از راهکارهای کاربردی برای رفع این مشکل استفاده از دستگاه های ماساژور است که میتواند در زمانی کوتاه بعد از یک روز پر مشغله، به کاهش خستگی و گرفتگی عضلات بدن کمک کند. در ادامه به بررسی یکی از پر کاربردترین و بهترین دستگاه های ماساژ یعنی ماساژور تفنگی پرداخته شده است.

آشنایی با ماساژور تفنگی 

ماساژور تفنگی یک دستگاه ماساژ دستی است که به کمک آن ضربه های سریع و مکرر ایجاد میشود و جریان گردش خون با سرعت بالاتری اتفاق میافتد، با این روش دردهای عضلانی و مفصلی با سرعت بیشتری بهبود میابند.

یکی از برتری های استفاده از ماساژور تفنگی و جایگزین کردن آن بجای ماساژ دستی، تاثیر طولانی مدت تر آن در کاهش دردهای استخوانی و عضلانی، کاهش التهابات و بالا بردن گردش خون است که به کمک ارتعاش درمانی انجام شده و از این نظر میتواند موثرتر باشد.

قابلیت های متنوع ماساژور تفنگی 

خوشبختانه ماساژورهای تفنگی به دلیل کاربرد گسترده ای که دارند، به همراه سری و اتصالات قابل تعویضی به فروش میرسند. به طور معمول هر ماساژور تفنگی دارای 4 تا 8 سری متفاوت به منظور ماساژ نواحی مختلف بدن میباشد که در ادامه به بررسی کابرد شناخته شده ترین سری های ماساژور پرداخته میشود.

سری های ماساژور تفنگی
  • سری کروی یا توپی

این نوع سری یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین سری های ماساژور به شمار میرود و از جنس فوم یا اسفنج میباشد و برای تمامی نواحی بدن به کار میرود.

  • سری U شکل یا چنگالی

این مدل سری که شبیه حرف انگلیسی U است، دارای سری دو شاخه بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای ماساژ ستون فقرات و پاها به شمار میرود.

  • سری بولت یا ماشه ای

این سری کوچکترین نوع سری به شمار میرود، برای از بین بردن گره های مفصلی، ماساژ دست و پا یکی از بهترین انتخاب ها محسوب میشود.

  • سری مسطح

یکی دیگر از پرکاربردترین و بهترین گزینه ها برای درمان دردهای عضلانی و مفصلی، استفاده از سری تخت یا مسطح است که میتواند برای درمان و ماساژ کلیه نقاط بدن کابرد داشته باشد.

مزیت های استفاده از ماساژور تفنگی

همانطور که اشاره شد، ماساژور تفنگی یکی از محبوب ترین دستگاه های ماساژور دستی به شمار میرود که علاوه بر قابلیت های پایه مانند رفع گرفتگی عضلات و بالا بردن گردش خون، از خواص درمانی کم نظیری برخوردار است. در ادامه به معرفی مهمترین ویژگی های ماساژور تفنگی، پرداخته شده است:

  • یکی از کاربردهای مفید ماساژور تفنگی استفاده از آن در زمان ورزش کردن است. با ماساژورهای دستی تفنگی میتوان به راحتی برای گرم کردن و سرد کردن قبل و بعد از ورزش از این وسیله استفاده کرد. 
  • اگر امکان پیاده روی ندارید و از مزیت های پیاده روی آگاه هستید، میتوانید استفاده از ماساژور دستی را راهی مطمئن و ایمن در جهت افزایش و بالا بردن گردش خون بدانید. یکی از مزیت های بالا رفتن گردش خون جلوگیری از تجمع اسید لاکتیک در بدن است که عامل اصلی بروز دردهای عضلانی، به شمار میرود.
  • استفاده از ماساژور تفنگی میتواند راهی مطمئن برای کاهش سموم بدن و بالا بردن سیستم ایمنی بدن به واسطه ماساژ غدد لنفاوی بدن، به شمار برود.

قیمت ماساژور تفنگی

به طور کلی ماساژور تفنگی جزو دستگاه های ماساژ گران محسوب نمیشود و همه افراد توانایی خرید این نوع از ماساژورهای دستی را دارند. اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که عواملی مانند برند، تنوع سری های ماساژور و یا قابلیت های بیشتر ماساژور تفنگی میتواند در قیمت این کالا تاثیر گذار باشد. بازه قیمتی ماساژور تفنگی در سایت های خارجی حدودا بین 20 تا 500 دلار است. 

نکات مهم که پیش از خرید ماساژور تفنگی باید بدانید

استفاده از ماساژور تفنگی

علی رغم مزایای قابل توجهی که در زمان استفاده از ماساژورهای تفنگی، ایجاد میشود، توجه به این نکته ضروری است که استفاده از ماساژور تفنگی برای همه افراد توصیه نمیشود و ممکن است در برخی موارد خطر آفرین باشد، در ادامه به بررسی مواردی که پیش از خرید این نوع ماساژور باید مورد توجه قرار گیرد، اشاره شده است:

  • در صورتی که از مشکلات و بیماری های قلبی رنج میبرید، بهتر است پیش از استفاده از ماساژورهای تفنگی با پزشک معالج مشورت کنید، چرا که استفاده از این نوع ماساژورها به دلیل سیستم ارتعاش درمانی، ممکن است در برخی موارد باعث تشدید مشکلات و تپش قلب شود.
  • استفاده از ماساژور میتواند به رفع خستگی و گرفتگی بدن در زمان بارداری کمک شایانی کند، اما بهتر است از روش های کم خطرتری مانند ماساژ با دست استفاده شود و یا قبل از امتحان کردن این روش با پزشک معالج مشورت شود.
  • دستگاه های ماساژور به خصوص در مواردی که فرد از بیماری هایی مانند پوکی استخوان، آرتریت و یا سایر بیماری های مفصلی رنج میبرد، توصیه نمیشود.
  • به طور کلی ممکن است بعد از استفاده از ماساژورهای تفنگی با علائمی همچون کبودی رو به رو شوید، اما به طور پیش فرض توصیه میشود از ماساژورهای تفنگی به هیچ عنوان بر روی نواحی حساس بدن، جراحت و یا زخم، محل هایی که پوست بر روی استخوان قرار دارد، استفاده نشود.

مزایای خرید اقساطی ماساژور تفنگی  

خرید اقساطی یکی از روش های کارآمد در زمینه خرید لوازم مورد نظر به شمار میرود. این روزها به دلیل مشکلاتی مانند نوسانات بازار ارز، یکی از موارد آزاردهنده در زمینه خرید لوازم و وسایل مورد نظر، بالا رفتن ناگهانی قیمت محصول است که میتواند باعث پایین آمدن کیفیت خرید شود. به همین دلیل یکی از روش هایی که پیشنهاد میشود، خرید اقساطی محصول مورد نظر است. در ادامه لیستی از مزیت های خرید اقساطی ذکر شده است. 

  • خرید محصول با کیفیت تر با هزینه کمتر
  • دریافت آنی محصول خریداری شده
  • گارانتی و دریافت خدمات پس از فروش محصول
  • امکان خرید چند کالا به صورت همزمان 

شما میتوانید با در نظر گرفتن مزیت های خرید اقساطی، به طور همزمان چند کالا از فروشگاه مستر رست تهیه کنید و خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

از کجا ماساژور تفنگی به صورت اقساطی بخریم؟

همانطور که در طول متن بیان شد، ماساژور تفنگی میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای درمان گرفتگی عضلات و مشکلات مفصلی به شمار برود و علاوه بر این، در ورزش نیز برای گرم کردن و سرد کردن عضلات بدن نیز کاربرد دارد. توصیه میشود پیش از خرید ماساژور تفنگی به طور دقیق به بررسی ویژگی ها و قابلیت هایی که از ماساژور انتظار دارید، بپردازید و در زمینه خدمات پس از فروش فروشگاه مورد نظر نیز، تحقیق کنید.

فروشگاه مستر رست یکی از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه های ماساژور مانند صندلی ماساژور، انواع ماساژور دستی و… به شمار میرود که علاوه بر خرید حضوری و آنلاین، امکانات دیگری نظیر خرید اقساطی دارد. شما میتوانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و یا خرید اقساطی ماساژور تفنگی، از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.