درمان شوره سر با آسپرین؛ ساده و موثر

درمان شوره سر با آسپرین؛ ساده و موثر

شوره سر یکی از آزار دهنده ترین مشکلاتی است که بیشتر زنان و مردان در سراسر جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. معمولا اولین روشی که برای درمان شوره سر در نظر گرفته می شود، شستن مداوم مو و پوست سر توسط شامپو های ضد شوره است. همانطور که می دانید، شامپوهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می کنند توانایی درمان شوره سر و رفع آن را دارند، اما روش دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شکل موثری این مشکل را از بین ببرد: درمان شوره سر با آسپرین!

همچنین بخوانید: ۱۶ نکته ساده و برای رشد سریعتر مو که احتمالا نمی دانید

اگر تا کنون استفاده از روش های متداول نتوانسته اند مشکل شما را رفع کنند، توصیه ما به شما استفاده از راه حل دیگری است که شاید کمی غیر متعارف به نظر برسد. بله، در مورد قرص آسپرین صحبت می کنیم. شما می توانید از قرص آسپرین که اغلب برای درمان تب، درد و التهاب مورد استفاده قرار می گیرد، برای درمان شوره سر نیز استفاده کنید.

درمان شوره سر با آسپرین؛ ساده و موثر

اما تاثیر آسپرین از کجا می آید؟ این قرص حاوی سالیسیلات است. اگر با این ماده به طور مداوم پوست سر خود را بشویید، به طور موثری شوره ها را از بین می برد. جالب است بدانید که سالیسیلات در بسیاری از شامپوهای ضد شوره یافت می شود. اما چگونه از آسپرین برای درمان شوره سر استفاده کنیم؟ با گومگ همراه باشید.

همچنین بخوانید: خواص امگا ۳ برای رشد مو

برای استفاده از این روش، شما به دو قرص آسپرین نیاز دارید. ابتدا آن ها را له کرده و پودر کنید و سپس به شامپوی خود اضافه نمایید. شما می توانید از هر نوع شامپویی که دوست دارید برای انجام این کار استفاده کنید، آنچه که باعث ار بین رفتن شوره هایتان می شود، آسپرین است.

حالا با استفاده از این ترکیب مو و پوست سر خود بشویید. بگذارید شامپو حداقل پنج دقیقه روی سرتان بماند تا آسپرین به خوبی عمل کند. سپس موهای خود را با آب بشویید. اگر احساس می کنید روس پوست سرتان مقداری پودر آسپرین باقی مانده است، دوباره آن را کاملاً بشویید تا از بین برود. حتی می توانید دوباره از شامپو استفاده کنید. در نهایت از نرم کننده هم استفاده کنید.

این ترفند ساده به شما کمک می کند تا به طور موثری از شوره سر خلاص شوید. دقت داشته باشید که قبل از استفاده از قرص آسپرین، تاریخ انقضا آن را بررسی کنید. این ترفند را هفته ای یک بار انجام دهید و نتایج آن را ببینید. شما تعجب خواهید کرد که آسپرین چقدر در از بین بردن شوره سر موثر است.

منبع: india

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.