این برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی برای کسانی طراحی شده است که می خواهند عضلات خود را بدون افزایش حجم، تقویت و قوی نمایند. همانطور که می دانید، تقویت عضلات منجر به افزایش چربی سوزی می شود، از این رو شما با انجام برنامه تمرینی زیر شاهد چربی سوزی شدیدی خواهید بود. علاوه بر این ها، تعداد حرکات و ست ها در این برنامه طوری تنظیم شده اند که چربی سوزی شما را به حداکثر می رسانند و در کنار آن ها میزان استراحت در بین حرکات و ست ها در حالت حداقلی قرار گرفته است تا ضربان قلبتان همواره بالا بماند.

لینک دانلود این برنامه تمرینی با «تصویر تمام حرکات» در انتهای مطلب قرار دارد.

شما می توانید در کنار انجام این برنامه تمرینی، از ورزش های هوازی نیز استفاده کنید تا سرعت چربی سوزی خود را تشدید کنید، اما انجام این کار ضرورتی ندارد. لازم به ذکر است که باید مراقب رژیم غذایی خود نیز باشید، اگر می خواهید لاغر شوید، باید میزان کالری دریافتی خود را کنترل کنید. این برنامه باعث افزایش کالری سوزی شما خواهد شد اما در صورتی که میزان کالری دریافتی شما باعث جبران کالری های از دست رفته شود، عملا کار مفیدی انجام نداده اید.

برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی با اثرگذاری سریع

مشخصات برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی

برنامه تمرینی زیر برای آقایان و بانوان مفید است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اگر سطح شما متوسط به بالا است، این برنامه تمرینی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

این برنامه بدنسازی شامل سه روز تمرین در هفته می باشد که باید آن را به مدت چهار هفته تکرار کنید. شما می توانید این سه روز تمرین در هفته را با رعایت یک روز استراحت بین جلسات تمرینی، تغییر دهید. پیشنهاد ما تمرین در روزهای زیر است:

  • شنبه: تمرین
  • یکشنبه: استراحت
  • دوشنبه: تمرین
  • سه شنبه: استراحت
  • چهارشنبه: تمرین
  • پنجشنبه: استراحت
  • جمعه: استراحت

بین حرکات و ست ها ۳۰ الی ۴۵ ثانیه استراحت کنید.

هدفچربی سوزی
سطحمتوسط تا حرفه ای
طول کل برنامه تمرینی۴ هفته
تعداد روزهای تمرین در هفته۳ روز
مناسب برایبانوان و آقایان

ممکن است در رابطه با این برنامه تمرینی سوالاتی داشته باشید که بسیار پرتکرار هستند. توصیه می کنیم بخش بعدی را از دست ندهید، شاید سوالات شما هم در میان پرسش های متداول باشند.

برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی با اثرگذاری سریع

سوالات متداول

۱. آیا می توان در کنار این برنامه بدنسازی چربی سوزی، تمرینات هوازی هم انجام داد؟

بله، محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. البته ضرورتی هم برای انجام این کار ندارید.

۲. بعد از برنامه تمرینی باید چکار کنم؟

بعد از اتمام این برنامه تمرینی می توانید به صفحه برنامه بدنسازی چربی سوزی بروید و برنامه تمرینی های دیگر را انتخاب کنید و به تمرینات ادامه دهید.

۳. آیا این برنامه تمرینی باعث لاغری می شود؟

استفاده از واژه لاغری چندان مناسب به نظر نمی رسد. این برنامه تمرینی به چربی سوزی شما کمک می کند و در عین حال عضلات شما را تقویت می نماید. از این رو اندامی خوش فرم به دست می آورید.

برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی با اثرگذاری سریع

برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی

شنبه

نام حرکتتعداد ستتعداد تکرار
پرس پا۳۲۰
زیر بغل قایقی۳۲۰
دیپ سینه۲۱۵ الی ۲۰
پرس سرشانه اسمیت نشسته۲۲۰
جلو بازو سیمکش۲۲۰
پشت بازو سیمکش۲۲۰
پلانک۳۱ دقیقه ای
برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی با اثرگذاری سریع

دوشنبه

نام حرکتتعداد ستتعداد تکرار
اسکوات اسمیت۳۲۰
ساق پا نشسته۲۲۵
زیر بغل سیمکش۳۲۰
فلای دمبل۳۲۰
پشت بازو کیک بک۲۲۰
جلو بازو جفت دمبل ایستاده۲۲۰
دراز نشست روی میز شیب دار۲تا حد توان
برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی با اثرگذاری سریع

چهارشنبه

نام حرکتتعداد ستتعداد تکرار
لانج با دمبل۴۱۰ (با هرپا)
بارفیکس دست باز۳تا حد توان
* غیر رایگان
* غیر رایگان
* غیر رایگان
* غیر رایگان
* غیر رایگان

* غیر رایگان به چه معناست؟

غیر رایگان بدین معناست که جهت مشاهده کامل برنامه تمرینی با «تصویر تمام حرکات» لازم است فایل آن را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود این برنامه بدنسازی

ما این برنامه بدنسازی را به صورت جدول بندی شده به همراه تصویر نحوه انجام هر حرکت در مقابل آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در زمان مراجعه به باشگاه، بدون نیاز به کمک بتوانید تمام حرکات را به صورت صحیح انجام دهید.

تصویر نمونه
  • تصویر نحوه انجام تمام حرکات در مقابل آن ها
  • دانلود بلافاصله پس از پرداخت
  • قابل پرینت گرفتن و استفاده در موبایل و رایانه بدون نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی (فرمت PDF)
  • پشتیبانی ایمیلی و تلگرامی