۱۰ راز لاغری یک دقیقه ای

بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن و لاغری هستند دائما در حال تلاش برای رسیدن هدفشان می باشند. بیشتر این افراد با این تصور که برای رسیدن به اندامی زیبا و متناسب باید پروسه پیچیده ای را پشت سر بگذارند، دچار یاس و ناامیدی می شوند. اما واقعیت این است که با انجام یک سری کارهای روزمره یا اصلاح آن ها می تواند در دراز مدت به لاغری رسید و نیازی به انجام کارهای پیچیده نیست.

ما به صورت عادی و روزانه فعالیت های غلط و درستی داریم که می توانند تاثیر مستقیم بر چاقی و لاغری ما بگذارند. بهترین کار برای لاغری این است که بعضی فعالیت های مفید برای لاغری را در برنامه روزانه خود قرار دهیم و آن ها را به یک عادت تبدیل کنیم. در ادامه شما را با ۱۰ راز لاغری که در طول روز می توانید انجام دهید آشنا می کنیم. با گومگ همراه باشید.

۱۰ راز لاغری روزانه

نوشیدن کالری ممنوع

سودا (آب گازدار و نوشابه)، قهوه، چای، آب، الکل و سایر نوشیدنی هایی که کالری زیادی دارند. زمانی که این نوشیدنی ها را می نوشید، متوجه کالری بالایی که به بدنتان وارد می کنید، نمی شوید. نوشیدنی های پر کالری را کنار بگذارید و سعی کنید به جای آن ها از آب استفاده کنید. سعی کنید در تمام طول روز، زمانی که تشنه می شوید فقط آب بنوشید و سراغ این نوشیدنی های پر کالری نروید. اگر انجام این کار برایتان سخت است می توانید مقداری آب میوه را با آب مخلوط کنید و بنوشید.

صحبت کنید و راه بروید

وقتی که می خواهید با کسی صحبت کنید، سعی کنید این گفتگو را به صورت قدم زنان انجام دهید. حتی می توانید زمان هایی را که با گوشی موبایلتان در حال صحبت هستید را با راه رفتن به گفتگویی مفید تر تبدیل کنید. انجام این کار برای لاغری بسیار موثر است و می تواند در طولانی مدت تاثیر زیادی بر روی اندامتان بگذارد. این یک راز لاغری شگفت انگیز است!

تمرین با میز

راز لاغری بعدی بسیار اهمیت دارد. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک میز است که می تواند میز مطالعه درون اتاقتان باشد یا میز دفتر کارتان. انجام هریک از تمرینات زیر به مدت یک دقیقه می تواند بسیار موثر باشد.

۱۰ راز لاغری یک دقیقه ای
با کلیک بر روی تصویر می توانید آن را در اندازه بزرگتر مشاهده کنید.

برچسب مواد غذایی

یک نگاه سریع به برچسب مواد غذایی در زمان خرید می تواند کمک زیادی به شما بکند. سعی کنید با انجام همیشگی این کار در آن حرفه ای شوید تا بتوانید میزان کالری را در مقدار مصرفی خود را به سرعت پیدا کنید. این کار باید به یک عادت تبدیل شود تا در نهایت در لاغری به شما کمک کند.

سالاد برای ناهار

تهیه یک سالاد به زمان زیادی نیاز ندارد و در عین حال یک جایگزین فوق العاده برای وعده های ناهار می باشد. تا می توانید از سبزیجات مغذی و مفید در سالادتان استفاده کنید و مطمئن باشید پس از مدتی نتیجه آن را خواهید دید.

استفاده از راه پله

بیشتر ما یا در خانه های آپارتمانی زندگی می کنیم یا محل کارمان در یک ساختمان چند طبقه قرار گرفته است و روزانه باید به این مکان ها رفت و آمد کنیم. سعی کنی هرگز از آسانسور استفاده نکنید و پیاده از پله ها بالا و پایین بروید تا کالری بسوزانید و به سمت لاغری پیش بروید.

آجیل

سعی کنید همیشه مقداری آجیل به همراه داشته باشید تا در زمان هایی که احساس ضعف کردید بتوانید از آن ها استفاده کنید. خوردن تعداد کمی آجیل در چنین مواقعی باعث تنظیم قند خون و احساس سیری می شود و انرژیتان را بالا می برد. با این کار از خوردن غذاهای پر کالری اجتناب خواهید کرد و در نتیجه باعث کاهش وزنتان می شود.

مراقب کربوهیدات ها باشید

کربوهیدرات ها می توانند انرژی بسیار زیادی به شما بدهند اما هنگام مصرف آن ها باید مراقب باشید و از این مواد غذایی کمتر مصرف کنید.

سس ها

میزان مصرف سس را کنترل کنید. به عنوان مثال وقتی که پاستا یا پیتزا میخورید، مقدار زیادی هم سس با آن ها مصرف می کنید. سس گوجه فرنگی و سس مایونز می توانند تا 100 کالری در روز به میزان کالری های مصرفی شما اضافه کنند.

اتاق محل کار

و اما راز لاغری پایانی. سعی کنید کارهایتان را در جایی دورتر از دفتر کارتان انجام دهید تا مجبور شوید برای تکمیل کارها دائما در حال رفت و آمد باشید و تعداد قدم هایتان در روز را افزایش دهید. همچنین می توانید در این مسیر با همکارانتان گپ بیشتری بزنید!

منبع: گومگ

نظر یا سوالی دارید؟
* نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.