اگر دویدن را امتحان کرده باشید، احتمالا به اهمیت داشتن برنامه دویدن مبتدیان پی برده اید. دویدن در ابتدا بسیار آسان به نظر می رسد (البته اگر با برنامه پیش بروید، واقعا آسان خواهد بود)، اما بیشتر افراد در همان روز اول بیخیال می شوند و با تجربه ای تلخ با آن خداحافظی می کنند.

دویدن مزایای بسیاری برای سلامتی شما به همراه دارد، حتی اگر کم باشد. طبق مطالعه ای علمی، فقط ۳۰ دقیقه دویدن در هفته و به مدت سه هفته، باعث بهبود کیفیت خواب، خلق و خو و تمرکز می شود.

بسیار از افراد بهانه می آورند که دویدن باعث آسیب به زانو می شود، اما بر اساس تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۶ انجام شد، مشخص شد که دویدن نه تنها به مفاصل آسیبی وارد نمی کند، بلکه باعث تقویت آن ها نیز می شود. در واقع باعث تغییرات شیمیایی در زانو می شود که به صاف ایستادن و تقویت آن کمک می کند.

برنامه دویدن مبتدیان

این برنامه از ۴ هفته تشکیل شده است که در هر هفته بر روی یک مهارت تمرکز می شود و به طور کلی شما در هفته چهارم به سرعت و مسافت بسیار مطلوبی دست خواهید یافت.

  • تمامی توضیحات مورد نیاز شما در فایلی که دانلود می کنید قرار گرفته است.
  • برنامه در دو بخش طراحی شده است. یک بخش به صورت جدول بدندی شده، خلاصه و در یک صفحه می باشد که می توانید با یک نگاه به آن، تمام اطلاعات مورد نیاز در طول ۴ هفته را به تفکیک هفته ها به دست بیاورید.
    بخش دوم به صورت تفصیلی طراحی شده است که در آن هر هفته با جزییات کامل به صورت جداگانه و روزانه قرار گرفته است.
برنامه دویدن مبتدیان ۴ هفته ای
توضیحات کامل و تمام اطلاعات مورد نیاز
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
قابل پرینت گرفتن و استفاده در موبایل و رایانه بدون نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی (فرمت PDF)
پشتیبانی ایمیلی و تلگرامی