ورزش و فیتنس
برنامه بدنسازی حرفه ای برای سیکس پک شکم

در برنامه بدنسازی حرفه ای سیکس پک شکم می توانید با انجام تمرینات بسیار مناسب و دقیق، در کوتاه ترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

برنامه بدنسازی برای سیکس پک شکم شما را به آنچه که احتمالا مدت هاست آرزویش را دارید می رساند. بسیاری از افراد به دنبال راه های سخت و پیچیده برای داشتن شکمی سیکس پک می گردند و تصور می کنند کاری سخت و بسیار دشوار است. ما به شما این نوید را می دهیم که نیازی به طی کردن این مراحل نیست.

البته طبیعتا داشتن تغذیه ای که کربوهیدرات کمتری داشته باشد، می تواند سرعت رسیدن شما افزایش دهد اما بیشتر به برنامه تمرینی شما بستگی دارد.

شما به جای آنکه چندین برنامه تمرینی سیکس پک سخت را انجام دهید، می توانید این برنامه تمرینی را به صورت مداوم انجام دهید و تکرار کنید.

این برنامه بدنسازی شامل هفت حرکت است که به دقت انتخاب شده اند تا بخش بالایی و پایینی شکم شما را به خوبی تمرین دهند. این برنامه را باید سه بار در هفته تکرار کنید و سعی کنید به صورت کامل و با فشار حداکثری انجام دهید. همچنین پیش از شروع تمرین، به خوبی گرم کنید و حرکات کششی انجام دهید تا ضربان قلبتان افزایش یابد.

بین حرکات تا حدی که سرد نشوید، می توانید استراحت کنید. در این کار زیاده روی نکنید.

لینک دانلود این برنامه تمرینی در انتهای مطلب قرار دارد.

برنامه بدنسازی سیکس پک شکم

۱. دراز و نشست

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

دراز و نشست
نحوه انجام حرکت دراز و نشست
دراز و نشست
نحوه انجام حرکت دراز و نشست

۲. بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

بالا آوردن پاها در حالت خوابیده
نحوه انجام حرکت بالا آوردن پاها در حالت خوابیده
بالا آوردن پاها در حالت خوابیده
نحوه انجام حرکت بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

۳. دراز و نشست چاقو

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

دراز و نشست چاقو
نحوه انجام حرکت دراز و نشست چاقو
دراز و نشست چاقو
نحوه انجام حرکت دراز و نشست چاقو

۴. نیمکت پا به داخل

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

نیمکت پا به داخل
نحوه انجام حرکت نیمکت پا به داخل
نیمکت پا به داخل
نحوه انجام حرکت نیمکت پا به داخل

۵. تماس با انگشتان پا

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

تماس با انگشتان پا
نحوه انجام حرکت تماس با انگشتان پا
تماس با انگشتان پا
نحوه انجام حرکت تماس با انگشتان پا

۶. کرانچ

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

کرانچ
نحوه انجام حرکت کرانچ
کرانچ
نحوه انجام حرکت کرانچ

۷. کرانچ برعکس

۳ ست ۱۵ الی ۲۰ تایی

کرانچ برعکس
نحوه انجام حرکت کرانچ برعکس
کرانچ برعکس
نحوه انجام حرکت کرانچ برعکس

دانلود این برنامه تمرینی

ما این برنامه تمرینی را به صورت جدول بندی شده به همراه تصویر نحوه انجام هر حرکت در مقابل آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در زمان مراجعه به باشگاه نیازی به ورود به سایت گومگ نداشته باشید.

تصویر زیر صرفاً یک نمونه می باشد تا پیش از دانلود فایل با قالب کلی آن آشنا شوید

نمونه

داغ ترین مطالب